czwartek, 10 lipca 2025 napisz DONOS@
Forum ogólne

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
szukam dobrego zakladu stolarskiego

chce zrobic super meble i potrzebuje stolarza solidnego .lub zakladu stolarskiego

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: szukam dobrego zakladu stolarskiego

moduł taki zakład

Zapomnialem dodac ze taki jeden co na kierzkowej gdzies tam ... nie wchodzi wogole w gre bo widzialem co montuja i jak wyglada u nich reklamacja peknac ze smiechu by mozna

gdzie to jest?

jest lepszy. o tymna kierzkowej slyszalam duzo zlych opinii. na bema, obok skepmen komputerowym nordkom jest bdb zaklad stolarki. robili mi meble i jestembaaarzooo zadowolona. nie sa ani njtansi ani najdrozszy, ale robia db.

tajemniczybyk moduł to dobry zakład?pewnie szef tego zakładu to Twoj znajomy hehe.Tak sie składa ze jestem stolarzem i troche sie orientuje ktore zakłady sa dobre:)

Mirt - meble na Poligonowej

polecam zakład stolarski MODEM na ul. Chabrowej jest siedziba. Solidne i ładne meble!!!!!!

Karina

norbi ul.Przykoszarowa
Robili mi meble do pokoju i zabudowe do kuchni i naprawdę zajebiście.

Jeśli mają być meble solidne, a nie takie które rozpadną się po 2-3 latach to MIRT ulica Poligonowa. Jeśli tanie z płyty to obok Rumiński.

A ja mogę powiedzieć że w kupiskach albo moduł dużo dobrego słyszałam o chilińskim obok mechaniaka

dobry zaklad stolarski jest na przeciw dawnej milicji na nowogrodzkiej w tych starych mlychach - budynkach z ceglu - trzeba wjechac na podworze i tam da sie znaleźc. Gośc robi solidnie, lacznie z montarzem w mieszkaniu, z projektem, wymierzy wszysttko co trzeba, ustali itd - fachowo do sprawy podchodzi. Polecam, bo robil mi mebel i bylem zadowolony,