Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
szukam dobrego zakladu stolarskiego |
chce zrobic super meble i potrzebuje stolarza solidnego .lub zakladu stolarskiego
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: szukam dobrego zakladu stolarskiego |
moduł taki zakład
|
|
Zapomnialem dodac ze taki jeden co na kierzkowej gdzies tam ... nie wchodzi wogole w gre bo widzialem co montuja i jak wyglada u nich reklamacja peknac ze smiechu by mozna
|
|
gdzie to jest?
|
|
jest lepszy. o tymna kierzkowej slyszalam duzo zlych opinii. na bema, obok skepmen komputerowym nordkom jest bdb zaklad stolarki. robili mi meble i jestembaaarzooo zadowolona. nie sa ani njtansi ani najdrozszy, ale robia db.
|
|
tajemniczybyk moduł to dobry zakład?pewnie szef tego zakładu to Twoj znajomy hehe.Tak sie składa ze jestem stolarzem i troche sie orientuje ktore zakłady sa dobre:)
|
|
Mirt - meble na Poligonowej
|
|
polecam zakład stolarski MODEM na ul. Chabrowej jest siedziba. Solidne i ładne meble!!!!!! Karina
|
|
norbi ul.Przykoszarowa Robili mi meble do pokoju i zabudowe do kuchni i naprawdę zajebiście.
|
|
Jeśli mają być meble solidne, a nie takie które rozpadną się po 2-3 latach to MIRT ulica Poligonowa. Jeśli tanie z płyty to obok Rumiński.
|
|
A ja mogę powiedzieć że w kupiskach albo moduł dużo dobrego słyszałam o chilińskim obok mechaniaka
|
|