Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
JUDE RAUS |
Non stop oglądam w Drogówce czy w innych programach, że po wypadkach samochodowych Straż Pożarna elegancko sprząta ulicę i nie ma śladu wypadku, ale dlaczego w Łomży już wiele razy spotyka się na ulicy dużo szkła a nawet plastikowe części samochodów ( typu części błotniai itd.) to niedopuszczalne. Proszę o komentarze dotyczące tej sprawy.
|
Re: JUDE RAUS |
Marcin ciągle tylko sapiesz !!! Rusz się i pozbieraj jak ci przeszkadza :)
|
Ale to jest Psim Obowiązkiem strażaków, ja płacę podatki za to żeby oni sprzątnęli ulicę po wypadkach. Znam osoby, które przebiły sobie opone pozostałościami po wypadku dokładniej szkłem.
|
Ale Mrs ty iiiiiiiiintelektualista jak z koziej dupy trąba
|
Redds w taki sposób to mów do kolegów, którzy są podobnymi do Ciebie ewenementami. Ja jeszcze nie studiuję, ale kiedy będę w Twoim wieku napewno będę miał dużo więcej, mądrzejszych rzeczy do powiedzenia. Nie musisz czytać moich postów, ale Twoje wręcz biją po oczach. Żegnam. --- PGG
|
MaLuTk@: Mam prawo wyrazić swoją opinię, jakakolwiek ona by nie była. Słowa krytyki do mnie nie docierają, szczególnie te bezsensowne. Nie pozdrawiam Mr S
|
nie wiem skąd Wy te ceny wzięliście...?!... to że gdzieś tak jest, wcale nie znaczy, że w Łomży też tak będzie...!!!
|
...a ja proponuję obowiązkowe cewnikowanie psów w Łomży pod karą pozbawienia psa...
|
Miranda ma rozbudowany system pluginów - między innymi obsługujących jabbera. Zbych
|