niedziela, 15 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Zapłacą za ŁKS!:)

slm: przypuszczam (tylko przypuszczam, bo nie znam się na budowlance), że użyto zbyt małej ilości jakiegoś materiału izolującego wilgoć. Powoduje to zacieki i odpadanie tynku. Wiadomo, jak jest z oszczędzaniem na materiałach w polskim budownictwie. To nie jedyny problem techniczny tego bloku. Jak napisałem wcześniej, w poście do tz, jest jeszcze kilka tego typu poważnych usterek - butwiejące okna, niesprawna instalacja grzewcza, która zalewa ludziom mieszkania. Nie wspomnę już o instalacji elektrycznej... Szkoda gadać. Taka garść usterek w niespełna dziewięcioletnim bloku. Strach pomyśleć, co będzie za 10 lat. Dach mi spadnie na głowę, a spółdzielnia powie, żebym za niego zapłacił?

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Zapłacą za ŁKS!:)

Do SiaRy ...

Uprzejmię informuję , iż w Zarządzie ŁKS jest przedstwiciel Głównego Sponsora a po wczorajszym spotkaniu z samorządem lokalnym zaprosilismy do Zarządu przedstawiciela miasta / mamy dwa wolne miejsca w Zarządzie / ...