środa, 04 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Referendum = PTP

Witam!

Ja również jestem uczniem Mechaniaka i chciałbym rozwinąć wątek, który zaczął maciekm, a mianowicie: "drużyna koszykarka : czemu tak dobrze i jak sa traktowani zawodnicy".
Tak, jestem koszykarzem, wiem jak to wygląda od środka. Dla tych co nie wiedzą, w skrócie powiem, że jesteśmy drużyną, która ma spore osiągnięcia. Złoty medal o mistrzostwo woj. podlaskiego dwa lata temu i srebro w roku ubiegłym, w dodatku pierwsze miejsce na turnieju międzynarodowym w Suwałkach w roku ubiegłym chyba mówią same za siebie. Takie sukcesy drużyna mechaniaka odnosi nie od dwóch, ani trzech lat, ale od dłuższego czasu. Oczywistym jest, że podnosimy prestiż tej szkoły.
Domyślam się, że podobnie jak ja, koledzy z drużyny grają dla własnej przyjemności, ale równocześnie pracują na dobrą opinię szkoły.
Swoim zmęczeniem, wylanym potem na treningach i turniejach oraz zaangażowaniem udowadniają, że są coś warci. Chyba, że ktoś myśli inaczej...?
Do czego zmierzam? "Pani dyrektor" z "bananem" na twarzy odbiera wszystkie laury, medale, puchary, dyplomy. Wygłasza swoje piękne mowy i nie szczędzi czułych słowek, podziekowań i wyrazów uznania na apelach i uroczystościach.
Problem zaczyna się jednak wtedy, kiedy nie daj Boże którys z koszykarzy ma problem z nauką. Uwierzcie mi, nieraz naprawdę ciężko jest pogodzić naukę ze sportem. Zdarza się, że może podwinąć się noga.... Wydawać by się mogło, że za "zasługi" można liczyć chociaż na częściowe poparcie, na pomoc ze strony p. Dyrektor... Ale czy napewno? Może to polityka typu: usadzić go, pogra o rok dłużej, a może chodzi o coś innego?

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Referendum = PTP