niedziela, 15 grudnia 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
PiSlamiści finansują zbrodniczy reżim

mieli kiedys w stokrotce, jak teraz nie wiem

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: PiSlamiści finansują zbrodniczy reżim

Zenit ale dałeś panu po bandzie;000000000000 Maruda dziwko neska wklej moje foto pederasto poraz kolejny dziuwko meska.....

Zenit-Co Ty możesz o mnie wiedzieć, kim jestem i co robię? Nawet ze mną nie gadałeś na żywo, więc swoje z d*py wyjęte domysły na mój temat możesz wsadzić sobie głęboko tam skąd je wyjąłeś ;]

Edzio wymielesz ***** męska;0000

Jestem absolwentem Politechniki Białostockiej, gdzie skończyłem informatykę. Chętnie pomogę z napisaniem pracy na dowolny temat z informatyki, solidnie i niedrogo.
wydrasz1@wp.pl

Fajne kudłacze :)

W "czterech porach roku" (Al. Piłsudskiego) na stoisku z kawą.

Pozdrawiam.

Ale ja byłam nie dawno i mi pani tam pracująca powiedziała ze nie ma....w takim razie sprawdzę osobiście przy "nutellach", dzięki ;)

Treść jest ukryta

cichociemny: a ty maruda twórzcie parę o tej samej godzinie się logujecie to zapewne nie jest zbieg okoliczności:}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

Fagas- Ciskasz się jak dziecko z zerówki, któremu ktoś zaje*ał cukierki i że niby te klipy co tu zamieściłeś mają mnie atakować? Oj chłopie zajmij się własnym życiem, a zobaczysz, że lepiej na tym wyjdziesz niż snując domysły na mój temat, wisi mi to czy ktoś ma mojego FB czy nie ma, czy ktoś wie jak wyglądam czy nie wie, zazdrościsz? To zazdrość mi dalej zamiast coś z tym zrobić i dążyć do tego, żeby to inni Tobie zazdrościli czegoś. Moja rada na przyszłość w linku ;]

http://www.youtube.com/watch?v=20BBZBidjI4

Treść jest ukryta

Po co dietetyk, wystarczy ból zęba przez 2 tygodnie. Z góry przepraszam za głupi komentarz. :)

Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek