niedziela, 29 września 2024 napisz DONOS@
Polityka

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Jedwabne do Lomzy

\Byłam na spotkaniu, nawet zabrałam głos. Było to dla mnie ważne przezycie. Bo keidy mówi się o tak tragicznych wydarzeniach to porusza czlowiekiem.
Troche jest mi styd za pewnych łomżyniaków, którzy nie tylko objawili swój antysemityzm, ale i opowiadali takie hierezje....

jon

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jedwabne do Lomzy

ku....goostav wes juz lepiej nic nie pisz na tym forum...jestes jakis jebniety ze ciagle to samo piszesz...nie ma innego zajecia tylko to samo pisac i zasmiecac forum?



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jedwabne do Lomzy

Lotto ---> Kulki



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jedwabne do Lomzy

"Dodam, że mam 18 lat i nieboje sie diametralnych zmian"
To brzmi jak ogłosznie matrymonialne :P

Nie znam się, ale jak szukasz czegoś trendy to jest taki salon fryzjerski o tej nazwie :P Ale nie polecam, no chyba, że lubisz stać w kolejce 2 dni.

A jeśli chcesz znać moje skromne zdanie, to Ja lubię włosy w kolorze czerwoym, jak Milla Jovovich w filmie "Piąty Element". Bardzo seksi :)

--
Samotność to emocjonalna trzeźwość.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jedwabne do Lomzy

KiLeR: ja bym się chętnie pobawił. Jeśli masz jeszcze kilku chętnych, to możemy sobie pochodzić po mieście... Dysponujesz jakimś sprzętem z WiFi? Ja ewentualnie laptopem z kartą D-LINK DWL-G630... Jutro niedziela, możnaby coś wykombinować... Mam kilka bardzo ciekawych pomysłów...



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jedwabne do Lomzy

MrS tam było dawno ale nazwa może nowa hehe
Sporo osób tam przesiaduje



Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jedwabne do Lomzy

Dżastin, mówisz i masz ;D

zycie

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: Jedwabne do Lomzy

Jest się z czego cieszyć! Sami wywalczyliśmy sobie ten awans odnosząc 8 zwycięstw w 9 meczach, a jeszcze mamy mecz ze słabą obecnie Anglią.