Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
TVPiS i Bolek - Kurski i Ziemiec do dymisji |
no więc tak. partycja recovery mi się zepsuła i nie było możliwości odzyskania jej. dlatego więc potrzebuje płytki recovery pod ten laptop na win7 Home premium bo innego ratunku nie ma acha i nie jestem nowicjuszem.
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: TVPiS i Bolek - Kurski i Ziemiec do dymisji |
a malowanie zostaw malarzom
|
|
a zna ktos moze dziewczyne pracujaca w zlotym smoku??? taka brunetka ;)
|
|
nie sadze zeby sie smnial bo gdyby mondry byl to by sobie nicka nie brudzil takimi tematami.Ojejku to ten klub juz tyle lat ma? A nie wyglada ani na stary ani na doswiadczony...
|
|
a gdzie ten co chce dla łomży dostępu do morza??// hehheheheh kochajmy kobiety :) nie karmię ruskich trolli, zwłaszcza faszysty dvpokraty.
|
|
a tak bo nigdy jej w make-upie nie widziałem wcześniej
|
|
zulugulazulugula ja też wyższe, medyczne, lat 29 więc trochę doświadczenia mam jakby co :))) gg nie mam GREEN czekam:) na maila nie karmię ruskich trolli, zwłaszcza faszysty dvpokraty.
|
|
kto normalny pisze o niby poradach sercowych na takim forum nie jeden nie jedna sprawdza phona z zazdrości atakie rzeczy czyste chamstwo i brak zaufania
|
|
a co to za badziewie? youtube mnie wystraszylo
|
|
na chomikuj.pl poszukaj albo w torrentach predzej uzyskasz pomocy
|
|
to się podziel :) nie wierzę ;(
|
|
NA ULICY NIEMCEWICZA PAN TADEUSZ JEMIELITA POSIADA DUŻO BARDZO FAJNYCH OBRAZÓW POLECAM BARDZO ŁADNE I TANIO areczek25 uważaj chłopie na tego Jemielitę
|
|
Przeminęło z wiatrem znasz ???? :):):):):):):):):):):) rudy błazen z druhem
|
|
hahahahahah dobranoc green :):):):) "Bo nie jest światło, by pod korcem stało." Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych, co trzeba. "Zauważyłem, że wszyscy którzy są za aborcją, zdążyli się urodzić." - Ronald Reagan
|
|
Amen !!!! rudy błazen z druhem
|
|