poniedziałek, 25 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
WP blokuje komentarze...bo PIS za wysoko

Czemu sprinter z silnikiem 2,7 , silnik sam w sobie nie jest zły, tylko sporo pali, dla mnie lepszym rozwiązaniem jest 2,2 cdi 130 koni, bardzo dobry stosunek spalania do mocy, a renówka to dla mnie klekot.

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: WP blokuje komentarze...bo PIS za wysoko

witam ja gram od około 2 lat , na szczęście wrzucam mało, 10 ,20 czasami
50 zł (ale jak nie daje maszyna to nie gram do końca tylko wypłacam 30 zl), gram srednio raz w tygodniu, nie mam super szczęścia jakieś super układy mi nie wpadają,jeśłi wygrywam to w przedziale od 20 do 130 zł,wiadomo że człowiek chciałby więcej,ale nie przekraczając jakiejś granicy. Lubie tylko apexa, cięzko znaleźć coś jak ktoś gra na apexie ,na jakich stawkach,jakie gry najlepiej lubi. Chętnie poczytałbym jak inni grają na apexie( szczerze mówiąc nie wiem jak można wyjąc z apexa pare tysięcy złotych wrzucając 20 zł),ja preferuje najbardziej gre running jokers :) piszcie cokolwiek o apexie,pozdrawiam

Dziekuje bardzo za informacje, mam nadzieje, ze znajde. Pozdrawiam

skęcasz z Piłsudskiego w Broniewskiego i od razu w lewo na parking , potem do końca i zobaczysz szyld na piętrówce

Z opinni wielu osob wynika ze kasztelan w wiznie jest swietna sala. Biorac pod uwage jesli ma byc 200 osob to ta sala tylko tyle moze pomiescic.
Obsluga OK, maja fajne sale do zrobienia fotek,noclegi i parking

Juz bylem, wiem gdzie jest, tylko, ze maja dzisiaj remament :D

Jacek_R ja pasjonaty nie polecam.fakt ze dobre wesele zależy od zespołu i jedzenia(moje zdanie)to pierwsze możesz sobie sam wybrac czyli zespół,ja mam porównanie z tr-zech lat i uważam że kuchnia im się popsuła.a najgorsze są przystawki fu