piątek, 11 lipca 2025 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
Zbuntowani obywatele!

bes kitu ptysiu ,skmką smigam codziennie , zeby byc na 8 na uczelni musze otwierac oczy o 4 ale spoko, krowy od razu przepaluje :D

POZDRO CHAM :]]

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: Zbuntowani obywatele!

jestem studentka 1go roku pedagogiki,mam do was pytanie jak tam z egzaminami duzo nauki czy pic na wode?

DZIęKUJę BARDZO ZA PORADę...

to na pewno bateria biosu

PTYSIU nie zapomnij wyjąć słomy z butów i umyć samochodu..

..i król i pionek po skończonej partii wracają do tego samego pudełka.

Chciałbym przestrzec wszystkich przed firmą Gaz-Car na Aleji Legionów handlującą skuterami, quadami itp. Zakup skutera w danej firmie, wygląda super, wszystkie skutery sa najlepsze, pracownicy przemili, nawet raty załatwia w ciągu 20 minut,ale gdy przyjdziemy z naszym pojazdem w celu wyegzekwowania gwarancji, zaczynają się schody, czyli:
1. Szefa wiecznie nie ma, nie wiadomo kiedy bedzie( zapewniam was,że szef pojawi się wtedy gdy minie gwarancja waszego pojazdu)
2. "Dana część bedzie za miesiąc, dwa trzy i tak w nieskończoność", 3. "Prosze wymontować samemu daną część i przywieść do nas" ( możemy wtedy podziekować za gwarancje która mieliśmy).
4.Stan na liczniku wynoszący 3000 tyś kilometrów to dla nich 30000 tyś( spodkałem sie i z takimi stwierdzeniami z ich strony, a udzielają gwarancji na max 5 tys kilometrów, więc mozna sie domyslec o co im chodzi).
5. Wymiana oleju polega na skasowaniu pieniędzy za olej i nic wiecej :-), można by wiele o nich pisać.Paru moich znajomych wraz ze mną przejechało sie na nich i chce,żeby nikt więcej nie zrobił tego co my. Zastanówcie się poważnie przed jaką kolwiek stycznościa z tą "Firmą" bo nie wiem czy warto.