Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
PODPISZ PETYCJĘ |
było fajnie ;) DiDi
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: PODPISZ PETYCJĘ |
Czy Ty się 'peter' aby trochę nie czepiasz? Ja pamiętam tę trybunę mniej więcej od początku lat 70-tych ubiegłego wieku i wtedy rzeczywiście nie spełniała ona funkcji, o których 'cz" pisze. Ale nie wiem co było wcześniej, a po coś jednak ją wybudowano i wątpię, żeby tylko po to, aby wysłuchiwac pod nią transmitowanych z W-wy przemówień pierwszomajowych przed wyruszeniem w trasę pochodu... Też pozdrawiam.
|
|
to sobie miejscie te kortowiade a my bedziemy mieli nasze Łomżyńskie Juwenalia nie podoba się to wypi*** nie musicie sie wypowiadac, przychodzić i tego ogladac. Mi sie podobalo, jestem studentka, a niedlugo absolwentka jednej z uczelni i zawsze bede za swoimi.
|
|
idź do zatrudniaka,a poznasz twardą sztukę walki o zasiłek hehe
|
|
Hmmm można by spróbować , ale bardziej interesują mnie uderzenia niż chwyty :]
|
|
A może dzisiaj wieczorkiem na festynie coś będzie? Co roku organizowane festyny "przewyższają oczekiwania" organizatorów to może w tym roku organizatorzy przewyższyli by oczekiwania uczestników... Why not. Ja osobiście chciałbym a by tak było, bo na władze miasta nie ma co liczyć. Wieczorem polecam nawiedzić plac przy CK od ulicy Sybiraków. Z tego co wiem to nie ma nic w planie:/ a trochę za późno jest teraz podpowiadać organizatorom co do relecjii z meczu npna telebimie... Zobaczymy co wymyślą:D
|
|
Ty jesteś oczywiście??
|
|