wtorek, 26 listopada 2024 napisz DONOS@
Polityka

Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
apolityczny kościół katolicki, a Rydzyki sobie

SaneOne - nie chodze na imprezy tego typu, spiewanie pijanych gosci razi moj zmysl sluchu:-)
Do klubow studenckich tez nie chodze.

A z muzyka - ci rozsadniejsi powinni zrozumiec o co mi chodzi:-)

Odpowiedz na tę wiadomość

Re: apolityczny kościół katolicki, a Rydzyki sobie

Nie wiem o co tam chodzi w tej twojej skrzyni i wogóle bo nie znam się na tyle na tym , ale skrzynie od japońców napewno tam widzieli i nie tylko to bo widzie nie raz jakie tam wózki przyjeżdżają i co tam się robi ,może po prostu ta twoja robota to nie była świeczki warta nie wiem... To dorze ze znalazłeś kogos kto ci to zrbi.
Pozdro.

popieram ciebie YAMA to spęd małolatek które chcą wyrwać kolesia z kasą oczywiście nie wszystkie one takie są ale by najmiej połowa

co prawda to prawda wyjazdy gdzies dalej do baru są uciążliwe.... :/ Ale jak dobry klub to i warto sie pomęczyć.

Na grzyby można sie wybrać do lasu w okolicach Motyki. Są tam niezłe

Zamknijcie ten glupi temat

Dran ma racje, postaw sie na miejscu osoby ktora dolozyla do interesu jakies 200tpln, twoim zdaniem, przy takich klientach ile czasu bedzie odrabial zainwestowane pieniadze a po jakim czasie zacznie zarabiac?? Mnie moze stac, innych nie i nie diziwie sie bo to jest raczej normalne. Ja srednio w lokalu wydaje od 70 do 300-400 pln, nie jade przed klubbingiem do sklepu czy na stacje po piwo, nie pije w domu akloholu zeby bylo taniej, jade z nastawieniem ze bede sie dobrze bawil i mam swiadomosc tego ze ktos zainwestowal moze gotowki nie po to bym zostawil u niego 10pln a przy tym 20 razy sposcil wode w kiblu bo mnie bedzie ganialo po piwie wypitym przed lokalem :/

Amen

najlepsze grzyby to wygrzybki, bardzo smaczne