Nowy temat | Spis tematów | Przejdź do wątku | Szukaj | Zaloguj | Nowszy wątek | Starszy wątek |
apolityczny kościół katolicki, a Rydzyki sobie |
SaneOne - nie chodze na imprezy tego typu, spiewanie pijanych gosci razi moj zmysl sluchu:-) Do klubow studenckich tez nie chodze. A z muzyka - ci rozsadniejsi powinni zrozumiec o co mi chodzi:-)
|
Odpowiedz na tę wiadomość
|
Re: apolityczny kościół katolicki, a Rydzyki sobie |
Nie wiem o co tam chodzi w tej twojej skrzyni i wogóle bo nie znam się na tyle na tym , ale skrzynie od japońców napewno tam widzieli i nie tylko to bo widzie nie raz jakie tam wózki przyjeżdżają i co tam się robi ,może po prostu ta twoja robota to nie była świeczki warta nie wiem... To dorze ze znalazłeś kogos kto ci to zrbi. Pozdro.
|
|
popieram ciebie YAMA to spęd małolatek które chcą wyrwać kolesia z kasą oczywiście nie wszystkie one takie są ale by najmiej połowa
|
|
co prawda to prawda wyjazdy gdzies dalej do baru są uciążliwe.... :/ Ale jak dobry klub to i warto sie pomęczyć.
|
|
Na grzyby można sie wybrać do lasu w okolicach Motyki. Są tam niezłe
|
|
Zamknijcie ten glupi temat
|
|
Dran ma racje, postaw sie na miejscu osoby ktora dolozyla do interesu jakies 200tpln, twoim zdaniem, przy takich klientach ile czasu bedzie odrabial zainwestowane pieniadze a po jakim czasie zacznie zarabiac?? Mnie moze stac, innych nie i nie diziwie sie bo to jest raczej normalne. Ja srednio w lokalu wydaje od 70 do 300-400 pln, nie jade przed klubbingiem do sklepu czy na stacje po piwo, nie pije w domu akloholu zeby bylo taniej, jade z nastawieniem ze bede sie dobrze bawil i mam swiadomosc tego ze ktos zainwestowal moze gotowki nie po to bym zostawil u niego 10pln a przy tym 20 razy sposcil wode w kiblu bo mnie bedzie ganialo po piwie wypitym przed lokalem :/
|
|
Amen
|
|
najlepsze grzyby to wygrzybki, bardzo smaczne
|
|