Złoto dla Łomży
Kampania reklamowa „W swoim tempie” marki Łomży została nagrodzona złotym medalem w konkursie Effie Awards 2024.
Konkurs Effie Awards to najważniejsze wydarzenie branżowe, w którym ponad 200 praktyków i ekspertów szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej pod przewodnictwem Ewy Szmidt z Empiku, nagrodziło najbardziej efektywne działania firm i agencje komunikacyjne dla nich pracujące. Skład Jury pozwala oceniać kampanie z wielu punktów widzenia i nagradzać te najskuteczniejsze – podkreśla organizator.
W 25. jubileuszowej edycji Effie Awards w kategorii Long Term złoty medal otrzymała kampania: W swoim tempie marki Łomża, przygotowana dla VanPur przez agencje Brasil i wpółzgłaszającą EssenceMediacom.
Effie Awards zostało zorganizowane po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 r. licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W 2024 roku przyznano 63 nagrody (4 złote, 25 srebrne i 34 brązowe).