niedziela, 04 grudnia 2016 napisz DONOS@
Wyszukiwarka
Wczytanie

MPEC rekordowo się promuje

Ubiegłoroczne wydatki na reklamę Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Łomży były rekordowo wysokie. Miejska spółka wydała na nie ponad 47 tysięcy złotych. To blisko 4 razy więcej niż w 2013 roku.

Siedziba MPEC Łomży przy ul. Mikołaja Kopernika
Siedziba MPEC Łomży przy ul. Mikołaja Kopernika
Wydatki MPEC na reklamę w latach 2010-2014.
Wydatki MPEC na reklamę w latach 2010-2014.

Wydatki miejskiej spółki na reklamę ujawnił wiceprezes Ryszard Fiedorowicz w odpowiedzi na interpelację radnego Wiesława Grzymały. Radny chciał dowiedzieć się ile miejskie spółki wydaja na promocje i reklamę i czy w ten sposób wspierają ŁKS Łomża. Okazuje się, że w ciągu ostatnich 5 lata zarówno MPEC jak i Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, ŁKS-u nie wspierały i póki co nie planują tego robić. Ciekawe jest natomiast porównanie wydatków ponoszonych przez spółki na reklamę w poszczególnych latach. Z zestawienia wynika, że MPEC w ubiegłym roku na reklamę wydało rekordowo dużo pieniędzy - 47 tysięcy 467 złotych. To blisko czterokrotny wzrost wydatków na reklamę w porównaniu z 2013 rokiem, gdy miejska spółka wydała na ten cel niespełna 13 tys. zł.
Dodajmy, że ubiegłoroczny zysk spółki też był rekorodow wysoki i wyniósł ponad 2,6 miliona złotych.

W tym samym czasie wydatki na reklamę drugiej miejskiej spółki MPWiK wzrosły z 10 tys. zł do 12 tys. zł.

cz
pt, 21 sierpnia 2015 13:52
Data ostatniej edycji: 2015-08-21 13:54:53

 
 
4lomza.pl Regionalny Portal Copyright © Speed s.c. 2005r - 4too v.1.0