Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 18 grudnia 2024 napisz DONOS@

REGULAMIN INTERNETOWEGO CENTRUM INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ

 

1.  ICIM służy uczniom, nauczycielom, pracownikom szkoły, rodzicom i innym użytkownikom do celów edukacyjnych i naukowych.
2.  Za korzystanie z ICIM użytkownik nie ponosi opłat.
3.  ICIM czynne jest w godzinach pracy biblioteki szkolnej.
4.  Użytkownik ICIM pracuje w ciszy tak aby nie zakłócać rytmu pracy biblioteki.
5.  Użytkownik ICIM jest zobowiązany do wpisania się w księgę odwiedzin ICIM.
6.  W ICIM obowiązuje zakaz spożywania posiłków i napojów.
7.  Opiekun ICIM ma prawo kontrolowania przeglądanych przez użytkownika stron.
8.  Odpowiedzialność za uszkodzenie komputera i oprogramowania, powstałego na skutek
niewłaściwego korzystania ze sprzętu ponosi użytkownik.
9.  W razie awarii sprzętu komputerowego należy natychmiast zawiadomić nauczyciela bibliotekarza.
10. Nie wolno instalować na komputerach własnego oprogramowania i gier.
11. Można tworzyć i zapisywać pliki tymczasowe we wskazanym przez opiekuna ICIM katalogu.
12. Nie wolno korzystać z komunikatorów internetowych, przeglądać stron zawierających treści pornograficzne oraz propagujące przemoc i agresję.
13. Na komputerach można przeglądać  CD-ROMY i płyty CD, DVD tylko za pozwoleniem
opiekuna ICIM.
14. Drukowanie, nagrywanie, kserowanie i skanowanie wykonywane są przez opiekuna ICIM
bądź za jego pozwoleniem.
15. Po zakończeniu pracy na zajmowanym stanowisku należy komputer pozostawić bez żadnych uszkodzeń i zmian w systemie operacyjnym.
16. Nie stosowanie się do w/w punktów regulaminu spowoduje zakaz korzystania ze stanowisk komputerowych na okres wskazany przez opiekuna ICIM.
17. W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem decyzje podejmuje dyrektor szkoły na wniosek opiekuna ICIM.

Regulamin konsultowany  z Samorządem szkolnym i Radą Rodziców

Regulamin zatwierdzony uchwałą Rady Pedagogicznej z dnia 26.10.2016. r.

 

Elżbieta Szleszyńska
śr, 06 lutego 2013 14:42
Data ostatniej edycji: pon, 12 grudnia 2016 09:31:46

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę