sobota, 01 czerwca 2024 napisz DONOS@
Forum ogólne

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Zaloguj   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
technika

jestem uczniek klasy 3 gimnazjum i zastanawiam sie co dalej ciekawi mnie technikum zastanawiam sie nad Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 4 technik budownictwa znacie może jakies technika w okolicy łomży kolna w kierunku elektryk oraz hodowca koni jeśli mozecie to moze jakies wymagania tych szkół czy mam jakieś szanse egzamin prubny napisałem na 65 a moja średnia to 3.2 z góry dzięki

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: technika

technikum budownictwa jest trudna, mają strasznie dużo przedmiotów zawodowych.
liczy sie egzamin gimnazjalny oraz pkt. za oceny (max.40), spokojnie się powinienieś tam dostać, gdyż tworzone sa 2 klasy tech. budownictwa

elektryka nie radzę (ganianie po słupach latem i zimą), a hodowca koni to kompletna żenada (nie przyszłościowy zawód)

możesz wejść w spis techników w Łomży i sobie cos wybrać.

Pozdro

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: technika

dzieki za info. czekam na inne opinie na ten temat

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: technika

" elektryk oraz hodowca koni "


co za rozbieżność hehe

Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: technika

połącz dwa wymienione zawody i wyjdzie elektryk samochodowy (konie mechaniczne). Dobrze kombinujesz z zawodem technika, gdyż tytuł mgr raczej nierealny.


Pozdrawiam
Ile nie karmić faceta i tak cycka szuka.


Odpowiedz na tę wiadomość
 
Re: technika

he he he

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 


 Logowanie użytkownika
 Imię (nazwa) użytkownika:
 Hasło:
 Pamiętaj mnie:
   
Nie masz konta? - Zarejestruj się
 Nie pamiętasz hasła?
Podaj Twój e-mail albo nazwę użytkownika poniżej a nowe hasło zostanie wysłane na e-mail skojarzony z Twoim profilem.


Posty, których jedynym celem jest kopiowanie artykułów prasowych lub reklama - będą kasowane

Ogłoszenia płatne


Formatowanie tekstu