Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 napisz DONOS@

Miasto będzie zarabiało na zdjęciach

Samorządy podreperować budżet staraj się jak mogą. W Łomży miejska kasę już niebawem zaczną zasilać kierowcy, którzy zbyt szybko jeżdżą po ulicach. Miasto zamierza zakupić swój fotoradar, a straż miejska będzie wystawiała wezwania do zapłaty wszystkim ty , którym urządzenie zrobi zdjęcie. Wiceprezydent Marcin Sroczyński twierdzi, że inwestycja – sięgająca 100 tys. zł powinna zwrócić się do końca roku, a od stycznia budżet miasta będzie czerpał z tego wymierne korzyści.

O tym, że nie są to czcze zapowiedzi może świadczyć fakt, że już wczoraj rozpoczęto testowanie miejskiego fotoradaru. Komendant straży miejskiej Stanisław Iwaniecki podkreśla, że w czwartek rozpoczęto testowanie urządzenia, a w poniedziałek być może zapadnie decyzja o jego zakupie.
Urządzenie prawdziwe, a nie testowe zacznie działać już w maju, bo wtedy w życie wchodzą nowe przepisy dotyczące prędkości samochodów w mieście. Z obecnie dozwolonych 60 kilometrów na godzinę dozwolona prędkość w ciągu dnia spadnie do 50 kilometrów.
Dodajmy, że jeden – policyjny – fotoradar w mieście robi zdjęcia już od pół roku. Miejski - “Strażnicki” fororadar będzie ustawiany w tych samych słupach w których dziś policjanci ustawiają swoje urządzenie. Prezydent Sroczyński dodaje, że podobnie jak w przypadku policyjnego, słup w którym danego dnia będzie fotoradar “owiany będzie tajemnicą”.
Podobnie jak w przypadku mandatu policji mandat ze Straży Miejskiej poza ceną będzie zawierał także punkty karne.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę