Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 26 grudnia 2024 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi z www.onet.pl

Kilku dystrybutorów znów chce przejąć hurtownię Multi Pharme

Kilku dystrybutorów, w tym spółki notowane na giełdzie, chce przejąć hurtownię farmaceutyczną Multi Pharme, po tym jak nie doszło do jej przejęcia przez ACP Pharma. "Jesteśmy w trakcie negocjacji z kilkoma dystrybutorami. Są to podmioty giełdowe i nie tylko. Zakończenie rozmów może nastąpić we wrześniu" - powiedział PAP Stanisław Dołęgowski, wiceprezes Multi Pharme, nie podając więcej szczegółów. ACP Pharma i Multi Pharme poinformowały, że nie dojdzie do przejęcia łomżyńskiej hurtowni.


W ubiegłym roku o tę akwizycję starały się spółki Torfarm i Farmacol, a także Prosper. We wrześniu akcjonariusze Multi Pharme wybrali jednak ofertę ACP Pharma (dawne Orfe).

Wiceprezes Torfarmu Piotr Sucharski powiedział w poniedziałek PAP, że toruński dystrybutor co prawda nie prowadzi negocjacji z Multi Pharme, ale jest zainteresowany tą akwizycją.

"Jest to dla nas nowa informacja. Nie rozmawiamy z Multi Pharme, ale gdyby było zainteresowanie z ich strony to my także jesteśmy zainteresowani" - powiedział PAP Sucharski.

Multi Pharme z Łomży jest jedną z kilkunastu hurtowni, utworzonych przez aptekarzy. Jej udział w polskim rynku dystrybucji farmaceutyków wynosi ponad 1 proc.

Swoim zasięgiem hurtownia obejmuje północno-wschodni region Polski w tym miasta: Warszawa, Białystok, Ostrołęka, Suwałki, Łomża. Firma, która ma obecnie 240 akcjonariuszy, posiada też oddział w Siedlcach.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę