Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 27 kwietnia 2024 napisz DONOS@

Jeden numer do skarbówki

Podlaska Administracja Skarbowa rozpoczyna dziś pilotaż infolinii z jednym numerem telefonu dla całego województwa. Dzwoniący pod numer 22 460 59 90 bez potwierdzenia tożsamości otrzyma ogólną informację, a kodem telePIN- u indywidualną.

„Test nowego modelu komunikacji telefonicznej ma za zadanie dostarczyć KAS informacji o potrzebach klientów oraz o najlepszych możliwych rozwiązaniach, które administracja skarbowa może wprowadzić w przyszłości w zakresie obsługi telefonicznej” - czytamy w komunikacie Podlaskiej Krajowej Administracji Skarbowej.  

Od 4 września do 29 września br. KAS przeprowadzi pilotaż nowej organizacji infolinii. Osoba zamiast dzwonić bezpośrednio do konkretnego urzędu skarbowego, będą mogli połączyć się z infolinią. Jeśli dzwoniący potwierdzi swoją tożsamość telePINem z e-Urzędu Skarbowego, konsultanci z urzędów skarbowych będą mogli udzielić mu bardziej spersonalizowanej informacji.

Klient samodzielnie ustawia kod telePIN po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego na stronie www.podatki.gov.pl 

Jeśli nie potwierdzi swojej tożsamości, otrzyma ogólną informację podatkowo-celną, lub będzie mógł zarezerwować terminu wizyty w urzędzie skarbowym.

Numer infolinii: 22 460 59 90,  a koszt połączenia wynosi:  jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora. 

Wraz z urzędami z woj. podlaskiego, infolinię przetestują jednostki KAS z woj. małopolskiego i wielkopolskiego.

Testy infolinii to kolejny etap programu „Klient w centrum uwagi KAS". Obecnie podatnicy mogą większość spraw (zaświadczenie, korespondencja w bieżących sprawach, informacja o mandatach drogowych itd.) załatwić online po zalogowaniu w e-Urzędzie Skarbowym na www.podatki.gov.pl

Informacji podatkowych i celnych niezmiennie udziela również Krajowa Informacja Skarbowa pod numerami:

  1. telefon stacjonarny 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych),
  2. telefon stacjonarny 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych),
  3. telefon stacjonarny +48 22 330 03 30 (z zagranicy).

 

źródło: KAS 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę