Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 14 listopada 2024 napisz DONOS@

Bony na cyfryzację dla przedsiębiorców. Blisko 24 mln zł z funduszy europejskich

Dofinansowanie w tej kwocie przyznał zarząd województwa na posiedzeniu w piątek, 8 grudnia. Rozdzielaniem bonów zajmą się trzy jednostki otoczenia biznesu: Podlaska Fundacja Rozwoju Regionalnego, Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” oraz Polskie Stowarzyszenie Doradcze i Konsultingowe.

Każda z tych instytucji otrzyma po 8 mln zł do rozdysponowania między mikro-, małymi i średnimi firmami z Podlaskiego.

– Rozwój technologii cyfrowych w przedsiębiorstwach to wymóg naszych czasów. Przekłada się na wzmocnienie potencjału i konkurencyjności podlaskiej gospodarki. Dlatego w nowym programie regionalnym postanowiliśmy wspierać wdrażanie i rozbudowę systemów informatycznych w firmach – powiedział marszałek Artur Kosicki.

Bon wyniesie maksymalnie 150 tys. zł. Przedsiębiorca będzie mógł go przeznaczyć na wdrażanie technologii cyfrowych w firmie. Może to być np.: zakup oprogramowania czy usług niezbędnych do realizacji rozwiązań cyfrowych. Elementem projektu może być również podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w firmach.

Przy czym wsparciem zostanie objęte wdrożenie specjalistycznych rozwiązań cyfrowych („szytych na miarę”), natomiast wyłączone z niego będą inwestycje o mniej skomplikowanym charakterze, jak systemy operacyjne, oprogramowanie biurowe czy księgowe. Na takie działania są bowiem przewidziane pożyczki w programie regionalnym.

 

Źródło: Podlaskie.eu

Zlecenie Urzędu Marszałkowskiego

 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę