Przejdź do treści Przejdź do menu
niedziela, 29 grudnia 2024 napisz DONOS@

Czym cechuje się dobra klinika medycyny estetycznej?

Zabiegi medycyny estetycznej zyskują na popularności, gdyż są sposobem na zlikwidowanie niedoskonałości. Z roku na rok rośnie liczba klinik i gabinetów poprawiających urodę. Czym kierować się w wyborze kliniki medycyny estetycznej?

Wybór kliniki

Zabiegi medycyny estetycznej, jak zresztą z każdego innego działu medycyny, mogą wiązać się z powikłaniami. Chociaż pacjenci oczekują efektów likwidujących defekty urody, niewłaściwy wybór kliniki może doprowadzić do komplikacji i pogorszenia wyglądu. Niektóre zabiegi są inwazyjne, a wykonywane w niewłaściwych warunkach lub przez niekompetentne osoby, mogą prowadzić do wielu kłopotów. Dlatego właśnie należy staranie wybierać gabinet, w którym chcemy się upiększyć. Z pomocą w wyborze właściwej kliniki pomagają specjaliści z tourmedica.pl.

 

Kwalifikacje personelu i historia gabinetu

W medycynie estetycznej ogromną rolę odgrywa doskonalenie umiejętności. Postęp wymusza konieczność ciągłego szkolenia się lekarzy. Na etapie wyboru kliniki warto przyjrzeć się kwalifikacjom kadry. Ukończone studia, specjalizacje, przebyte szkolenia, a nawet udział w konferencjach, będą pomocne w weryfikacji kompetencji. Kwalifikacje potwierdzane są certyfikatami. Najczęściej można znaleźć je na stronie internetowej kliniki, a także w samej placówce. Gdy klinika istnieje od paru lat, a terminy oczekiwania na zabieg są stosunkowo długie, oznacza to, że klinika cieszy się popularnością. Zwłaszcza, gdy rozszerza ofertę i zatrudnia lekarzy na stałe, a nie dorywczo. Doświadczenie lekarzy jest równie ważne jak ich kwalifikacje. Gabinet powinien umożliwiać obejrzenie zdjęć pacjentów, jak dowód wykonanych zabiegów i ich efektów. Kolejną sprawą, której należy się przyjrzeć, jest zakres usług i ich ceny – jeżeli oferta obejmuje jedynie kilka metod leczenia, natomiast lekarze zajmują się wszystkimi problemami z zakresu medycyny estetycznej, lepiej zrezygnować z takiej kliniki. Podobnie jest w przypadku, kiedy zaobserwujemy przestarzały sprzęt, a ponadto cena zabiegu jest znacznie niższa, niż w innych placówkach. Można korzystać z promocji – pod warunkiem, że nie jest to jedyny sposób na przyciągnięcie klientów, zastępujący umiejętności lekarzy.

Podejście do pacjenta

O profesjonalizmie lekarza świadczy jego sposób podejścia do pacjenta. Gdy znajdziemy się już w gabinecie, zwróćmy uwagę na to, czy dokładnie omawia on przebieg zabiegu i możliwość wystąpienia powikłań. Czy doradza metodę leczenia i w zrozumiały sposób ją omawia? Dobry lekarz odmówi zabiegu, gdy ten będzie niewskazany z przyczyn zdrowotnych dla danego pacjenta lub wpłynie on niekorzystnie na jego wygląd. Specjalista zaproponuje wówczas różne metody likwidacji danego problemu – nie tylko tę najdroższą. Przed zabiegiem należy upewnić się, jak wygląda rekonwalescencja. Nieprofesjonalny gabinet może wprowadzić w błąd, zapewniając, że po zabiegu pacjent może brać czynny udział w życiu zawodowym, gdy w rzeczywistości będzie on wymagał rekonwalescencji. Pacjent musi mieć poczucie bezpieczeństwa i profesjonalizmu. Troska o zdrowie i samopoczucie to najlepsza rekomendacja dla kliniki.

Osobom zastanawiającym się nad wyborem kliniki medycyny estetycznej pomoże artykuł: „Jak znaleźć dobrą klinikę – pomocne porady”. Dzięki radom w nim zawartym, uniknie się braku satysfakcji z wybranego gabinetu.

tekst płatny

 


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę