Przejdź do treści Przejdź do menu
środka, 25 grudnia 2024 napisz DONOS@
BIP Moodle Okręgowa Komisja Egzaminacyjna Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek Rozwoju Edukacji Biblioteka Pedagogiczna w Łomży Kuratorium Oświaty w Białymstoku UM Łomża Miejska Biblioteka Pupliczna

Sonda

Wszystkich głosów 5911

Czy potrzebne są w szkole dni kultury uczniowskiej.


XIV edycja konkursu „Epoka Prymasa Tysiąclecia”

25 maja 2016r. reprezentacja szkoły w składzie: Aleksandra Konopka z klasy II TA i Adam Kozłowski z klasy I TA, uczestniczyła w wojewódzkim finale XIV edycji konkursu „Epoka Prymasa Tysiąclecia” organizowanego przez Zespól Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Czyżewie.

 

W konkursie brało udział 65 uczniów; w tym 34 ze szkół gimnazjalnych oraz 31 z ponadgimnazjalnych, którzy najpierw przystąpili do pisemnego testu. Następnie komisja wyłoniła pięciu finalistów w kategorii gimnazjum i 6 – ze szkół ponadgimnazjalnych. Na finalistów z najlepszymi wynikami czekał egzamin ustny.  Pytania dotyczyły zarówno osoby Prymasa (1901 – 1981), ale też wydarzeń społecznych, politycznych i gospodarczych dotyczących Polski i Polaków w latach 1956 – 1970.

Jest to konkurs, którego zakres bardzo wykracza poza ramy szkolne i dlatego jest konkursem trudnym. Miło podkreślić, że nasza uczennica Aleksandra Konopka została finalistką konkursu. Gratulujemy Oli i Adamowi, który otarł się o finał uzyskując bardzo dobry wynik.

K. Domalewski

Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Elżbieta Szleszyńska
pon, 30 maja 2016 17:38
Data ostatniej edycji: pon, 30 maja 2016 17:43:47

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę