Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 napisz DONOS@

Pięciu konkurentów o zlecenie na budowę Via Baltica od Stawisk do Szczuczyna

Główne zdjęcie
Dwa odcinki S61 na których budowę oferty otrzymała GDDKiA.

Na nieco ponad 333 miliony złotych wyceniało projekt i budowę 18 km ekspresowej S61 pomiędzy Stawiskami a Szczuczynem. To najtańsza oferta z pięciu jakie wpłynęły na ogłoszony przez białostocki oddział GDDKiA przetarg. Według ich wyceny prace mogły pochłonąć nawet 481 mln zł, ale żadna z ofert nawet nie zbliża się do tej ceny.

To drugi przetarg na projekt i budowę północnych odcinków łomżyńskiej części Via Baltica. W poniedziałek otwarto oferty na odcinek od Kisielnicy do węzła Stawiski na zbudowanej kilka lat temu obwodnicy tej miejscowości, a teraz tego węzła do początku obwodnicy Szczuczyna. Dokładna długości ekspresówki, która ma być tu zbudowana wynosi 18 kilometrów i 2 metry. 
Drogowcy z białostockiego oddziału koszty budowy drogi wyceniali na nieco ponad 481 mln zł, ale wszystkie pięć złożonych ofert są znacznie niższe cenowo:  
INTERCOR - cena 333 272 303,42 zł
BUDIMEX - cena 342 134 196,09 zł
STRABAG - cena 343 078 148,52 zł
POLAQUA - cena 407 050 690,88 zł
PORR - cena 415 570 497,39 zł

Podobnie jak w przypadku odcina Kisielnica - Stawiski wszystkie firmy zadeklarowały gotowość wykonania zadania w najkrótszym terminie dopuszczanym przez GDDKiA, czyli w 31 miesięcy do podpisania umowy.
GDDKiA oceniała, że uda jej się rozstrzygnąć przetargi na wybór wykonawców do końca 2017 roku.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę