Przejdź do treści Przejdź do menu
niedziela, 23 marca 2025 napisz DONOS@

Piątnica to jedna z najsilniejszych marek w Polsce

Organizacja Superbrands ogłosiła wyniki XII edycji badania siły marki w Polsce. W tym roku po raz pierwszy tytuły przyznali wyłącznie konsumenci. Na 6 miejscu listy marek, które uzyskały najwyższe ogólne noty (po uwzględnieniu liczebności kategorii) znalazła się „Piątnica”. Przegrała m.in. z Google, ale wygrała np. z Facebook.

Badanie Superbrands realizowane jest co roku. Ankietę metodą CAWI po raz kolejny zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano blisko 2 tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania a odradzania danej marki.
Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują, ale w ramach ciekawostki organizatorzy zaprezentowali ranking 20 marek, które uzyskały najwyższe ogólne noty (po uwzględnieniu liczebności kategorii). W właśnie w nim na 6 pozycji jest „Piątnica”. Przed nią w Polsce są tylko: Rossmann, Allegro, Google, E. Wedel i Milka.

Marka spółdzielni mleczarskiej z Piątnicy wygrała jest najsilniejsza w kategorii „ŻYWNOŚĆ/nabiał”  z indeksem siły marki wynoszącym 0,45.. Wyprzedziła marki: Mlekovitę (0,34), Hochland (0,33), Łaciate (0,33) czy Danone (0,31).

Ogłoszenia płatne 4lomza.pl

usługi
Wycinka drzew trudnych przy budynkach, liniach energetycznych, ogrodzeniach. Usługi ogrodnicze, prace wysokościowe.
tel. 792956988
rolnictwo
Sprzedam ciągnik Ursus C-360 i maszyny rolnicze.
tel. 518362475
nieruchomości
Szukasz idealnego, cichego siedliska blisko Łomży? Dom i budynki gospodarcze na 52 arach w Kownatach to strzał w 10: Dzwoń i szybko zamieszkaj, cena 420 000 zł. Pośrednikom dziękuję.
tel. 509094086

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę