Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 14 listopada 2024 napisz DONOS@

„Łomża. Mały browar z dużym piwem” nagrodzona

Kampania piwa Łomża „Łomża. Mały browar z dużym piwem” została dostrzeżona i doceniona przez zawodowców w konkursie Effie na najefektywniejszą kampanię reklamową. Kampania zrealizowana przez agencje Testardo Gram, Brain i Touch Ideas oraz dom mediowy Starlink dla Browarów Regionalnych Łomża otrzymała jedną z dwóch przyznanych przez jurorów złotych statuetek litery „E”.

 

Konkurs Effie jest jednym z najważniejszych i najbardziej liczących się konkursów reklamowych na świecie, bo nagradza firmy i agencje reklamowe za rynkowy efekt kampanii, a nie za dobry, kreatywny pomysł. Effie ma edycję światową i regionalne. W Polsce lokalną odsłonę konkursu organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Wszystkich prac zgłoszonych na konkurs było 103, z czego nominowano 38. Która z nich była najlepsza wskazało 80-osobowe jury Grand Prix tegorocznego konkursu Effie otrzymała kampania TP za kampanię neostrady. Pierwsze miejsca czyli złote statuetki litery „E” przypadły kampaniom „Łomża. Mały browar z dużym piwem” i „Męskie granie” grupy Żywiec.

 

Źródło: www.4lomza.pl

 

Edyta Gawrych
pt, 21 października 2011 09:29
Data ostatniej edycji: pt, 21 października 2011 09:32:07

 









 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę