Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 25 grudnia 2024 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi z www.radio.bialystok.pl

Złote Wysokie Mazowieckie

Od dziś przejeżdżając obok Wysokiego Mazowieckiego uwagę kierowców zwracać będzie wielka reklama: "Najlepszy teren inwestycyjny w Polsce". Tytuł taki Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych przyznała w tym roku 16 terenom. Właśnie w "złotej 16" znalazło się 28 ha po byłym lotnisku wojskowym w Wysokiem. Burmistrz Jarosław Siekierko w Urzędzie Marszałkowskim odebrał specjalny certyfikat. W tej chwili prowadzi on negocjacje z dwoma zainteresowanymi inwestorami: polskim i zagranicznym. Chce, by w Wysokiem wybudowane zostało przedsiębiorstwo związane z przetwórstwem rolno-spożywczym. Wkrótce teren zostanie uzbrojony, więc jego wartość jeszcze bardziej wzrośnie.


Już uzbrojony teren oferuje za to burmistrz Hajnówki Anatol Ochryciuk . Jego oferta uzyskała wyróżnienie. To bardzo atrakcyjne 3 ha umieszczone w centrum miasta. Oba tereny już niedługo będą miały plany zagospodarowania przestrzennego. Brak takich planów to najczęstszy problem w Polsce. Tereny te zostały wybrane spośród 350 ofert. Teraz będą promowane przez PAIiIZ - Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Narazie jednak inwestorzy zagraniczni zatrzymują się na linii Wisły. Zdaniem wiceprezesa Agencji Marcina Kaszuby na Podlasiu mogłyby powstawać duże centra księgowo-usługowe. Rok 2005 - zdaniem Kaszuby - należeć będzie do Dolnego Śląska i Wrocławia, który potrafi promować się i zachęcać inwestorów.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę