Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 21 grudnia 2024 napisz DONOS@
BIP Moodle Okręgowa Komisja Egzaminacyjna Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek Rozwoju Edukacji Biblioteka Pedagogiczna w Łomży Kuratorium Oświaty w Białymstoku UM Łomża Miejska Biblioteka Pupliczna

Sonda

Wszystkich głosów 5911

Czy potrzebne są w szkole dni kultury uczniowskiej.


MISTRZ JĘZYKA NIEMIECKIEGO

150 uczniów łomżyńskich gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych stanęło wczoraj do rywalizacji o tytuł MISTRZA JĘZYKA OBCEGO. W porozumiewaniu się po niemiecku bezkonkurencyjny okazał się Przemysław Gosk z Ekonomika.

O tytuł Mistrza Języka rywalizowały reprezentanci gimnazjów: nr 1, nr 6 i nr 8. Szkoły średnie to: I Liceum Ogólnokształcące, III LO, Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących nr 5 oraz Zespół Szkół Ekonomicznych nr 6.

W kategorii języka niemieckiego, najlepszy okazał się reprezentant ZSEiO nr 6, Przemysław Gosk oraz w kategorii gimnazjów: Sandra Tarnacka z Publicznego Gimnazjum nr 8 i Emilia Sokołowska z PG nr 1.

W kategorii języka angielskiego  największą liczbę punktów zdobył uczeń I Liceum Ogólnokształcącego w Łomży Marcin Sarnacki. Drugie miejsce uzyskał Maciejowi Sierzputowskiemu z Mechaniaka, zaś trzecie Tomasz Zysk z III LO w Łomży.

Konkursowi patronował portal MyLomza.pl oraz LCE Logos Łomża.

GRATULUJEMY ZWYCIESTWA PRZEMKOWI ORAZ WYSOKICH WYNIKÓW POZOSTAŁYM UCZESTNIKOM KONKURSU.

 

 

Elżbieta Szleszyńska
wt, 01 kwietnia 2014 21:44
Data ostatniej edycji: pt, 03 kwietnia 2015 21:42:52

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę