Przejdź do treści Przejdź do menu
środka, 18 grudnia 2024 napisz DONOS@

Wylewają podpory pod nowy most na Narwi

Główne zdjęcie
Budowa mostu pod Pęzą

Ma mieć 1206 metrów długości i będzie najdłuższą przeprawą w tej części kraju. Wykonawca wylewa już beton pod podpory trzeciej przeprawy przez Narew, czyli most na obwodnicy Łomży w ciągu drogi S61.

Prace  przy obwodnicy Łomży idą pełną parą. Prawie na całej długości odcinka "S" widać pracujących robotników i maszyny. Mimo, że w powszechnej opinii łagodna zima sprzyja pracom budowlanym, to wykonawca trochę to koryguje. Okazuje się, że mróz, szczególnie na grząskich terenach, bywa sprzymierzeńcem. Nie mniej jednak nasypy rosną w górę, a obiekty inżynierskie nabierają kształtów. 

Pod Pęzą powstaje najdłuższy w tej części kraju most. Przeprawa będzie miała 1206 metrów długości i już widać pierwsze stojące betonowe podpory. Wrażenie na czytelnikach może robić widoczne na zdjęciach zbrojenie, które zalane betonem tworzy trwałą konstrukcję. Na styczniowch zdjęciach widać wbite pale, na których osadzają się podpory, a następnie most. 

Firma Intercor, główny wykonawca, zgodnie z przyjętym harmonogramem, w połowie roku powinna oddać kierowcom węzeł Łomża Zachód. Choć droga krajowa 61 wiedzie jeszcze starym śladem, to prace na nim idą pełną parą. Docelowo droga na Ostrołękę poprowadzona zostanie wiaduktem, nad S61. Zakończenie prac na węźle Łomża Zachód wcześniej, było jednym z kamieni milowych kontraktu. Ukończenie go pozwoli oddać kierowcom zakończony już dawno 7-kilometrowy odcinek od węzła Łomża Południe. Teraz kierowcy jadąc od Warszawy muszą zjechać na obwodnicę Konarzyc i dalej jechać przez Łomżę. Po oddaniu do użytku węzła Łomża Zachód ruch skierowany zostanie w ulicę Wojska Polskiego do placu Kościuszki i dalej ulicą Zjazd. 

Harmonogram zakłada, że w połowie przyszłego 2024 roku obwodnica Łomży powinna uzyskać przejezdność, tzn. uruchomienie 1 pasa ruchu dla każdego kierunku. Zakończenie wszystkich prac, czyli oddanie kierowcom dwóch pasów dla każdego kierunku i łącznik z DK64 zaplanowane jest na połowę 2025 roku.

 

Budują most na Narwi

Miał mieć 10, ale wychodzą aż 23 podpory nowego mostu przez Narew

Tak Via Baltica pokona dolinę Narwi

Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Zbrojenia podpór mostowych pod Pęzą
Foto: Nasyp w kierunku Jednaczewa
Foto: Nasyp w kierunku Jednaczewa
Foto: Nasyp w kierunku Jednaczewa
Foto: Zbrojenia podpór mostowych pod Pęzą
Foto: Zbrojenia podpór mostowych pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Węzeł Łomża Zachód
Foto: Węzeł Łomża Zachód
Foto: Węzeł Łomża Zachód
Foto: Węzeł Łomża Zachód
Foto: Węzeł Łomża Zachód
Foto: Okolice Bożeznicy
Foto: Okolice Starych Kupisk
Foto: Okolice Starych Kupisk i Jednaczewa
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Nasyp w kierunku Jednaczewa
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą
Foto: Budowa mostu pod Pęzą

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę