Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 21 grudnia 2024 napisz DONOS@
wiadomość pochodzi z www.radio.bialystok.pl

Marszałek województwa przeprasza za wulgarny i obraźliwy film, który miał promować Podlaskie

Miała być promocja województwa, a powstał obraźliwy i wulgarny film. W dodatku urząd marszałkowski zapłacił za to ponad 50 tys. złotych. W piątek (10.01) marszałek Artur Kosicki przepraszał za całą sytuację. Rozważa też skierowanie sprawy do sądu.

Chodzi o 20-minutowy film jednego ze znanych youtuberów, za który urząd marszałkowski zapłacił ponad 50 tys. złotych. W filmie padają m.in. obraźliwe słowa i pytania o "przekreślone krzyże" znajdujące się na jednej z cerkwi. Autor filmu mówi, że to taki miejscowy design.

Marszałek Artur Kosicki przeprasza, że takie rzeczy, za które zapłacił urząd pojawiły się w internecie.

Pracę w urzędzie marszałkowskim za ten film stracił ówczesny wicedyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Michał Podbielski. To on - według marszałka Artura Kosickiego - odpowiadał za nadzór nad realizacją materiału przygotowanego przez youtubera.

Marszałek Artur Kosicki rozważa również skierowanie sprawy do sądu przeciwko autorowi filmu.

Urząd marszałkowski za film zapłacił ok. 55 tysięcy złotych. Pieniądze dostała jedna z agencji reklamowych, której zadaniem było znalezienie wykonawcy, który w swoich filmach będzie promował Podlaskie.

------

O sprawie jako pierwszy poinformował portal waszaturystyka.pl: Podlaski UM zapłacił za patologiczne treści. Wydano 50 tys. zł na film „Kruszwila”


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę