Łomża zyska miodowy smak
Jest pełne, mocne, eksportowe, niepasteryzowane, a teraz jeszcze będzie miodowe. W Browarze Łomża powstało nowe piwo, które jeszcze w tym tygodniu trafi do sprzedaży w całym kraju. To piwo produkowane z wykorzystaniem naturalnego miodu pochodzącego z podłomżyńskich pasiek. Mód do browaru dostarczył Dariusz Wasilewski właściciela jednej z najlepszych pasiek w regionie i prezes Regionalnego Związku Pszczelarzy w Łomży.
Łomża Export Miodowe to wariant piwa Łomża Export – sztandarowej marki łomżyńskiego browaru, bohatera ogólnopolskich kampanii reklamowych, którego systematycznie rozbudowywana dystrybucja obejmuje coraz większe obszary naszego kraju. To właśnie dzięki tej marce i reklamie właściciel łomżyńskiego browaru firma Royal Unibrew Polska ubiegły rok może zaliczyć do udanych. Marka Łomża odnotowała 31% wzrost sprzedaży. Jak mówi Beata Pawłowska, Dyrektor Generalny RU Polska „piwa regionalne cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Konsumenci wybierają je w poszukiwaniu nowych, ciekawych smaków, różniących się od tych, do jakich przez lata przyzwyczaił ich rynek.”
I właśnie w taki gust ma trafić także Łomża miodowa.
- Nasz najnowszy produkt jest przeznaczony na rynek ogólnopolski. Będzie dostępny zarówno w kanale tradycyjnym jak i w sieciach handlowych - mówi Maciej Ładwiński, Senior Brand Manager marki Łomża. – Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że Łomża Export Miodowe z regionalnego Browaru Łomża będzie pierwszym piwem z kategorii piw miodowych promowanym w ogólnokrajowej telewizji. Mogę obiecać, że konsumenci, którzy przyzwyczaili się już do ciekawych, oryginalnych reklam piwa Łomża i tym razem nie będą zawiedzeni.
źródło: www.4lomza.pl