Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 30 grudnia 2024 napisz DONOS@

Muzyka ma wiele barw...Miqro kolejną gwiazdą Colors of Sounds

Okres świąteczny to, czas zakończenia wielkiego postu, i na dobre ruszenie z sezonem klubowym. To właśnie w tych dniach, natężenie pozytywnymi dźwiękami sprawia, że kluby tętnią życiem, a czołowe agencje muzyczne planują artystyczny sezon. Dziś zgodnie z obietnicą ujawniamy wam kolejnych artystów Colors of Sounds… a są nimi Marco Santozo i Rod Peterssen oraz Miqro. Aby przybliżyć Wam ich muzyczną drogę, przygotowaliśmy dość szczegółowy - taką mamy nadzieję, wywiad z czołowymi postaciami reprezentującymi „Oxygen”. Więc przejdźmy od czynów do słów… zaczynamy.

Conrad S
Conrad S
DeeCee
DeeCee
Marco Santozo
Marco Santozo
Matras
Matras
Mike Wind
Mike Wind
Peetus S.
Peetus S.
Rod Peterssen
Rod Peterssen

O tym jak działa agencja, o planach na przyszłość opowiedział nam Marco Santozo 

 

Co to jest ten „Oxygen Agency”? Nie wszyscy o Was słyszeli, a mówią o Was i rozpisują się w ogólnopolskiej prasie dotyczącej muzyki klubowej.

„Oxygen” jest to agencja muzyczna, na początku nieformalna, a teraz już w pełni zalegalizowana
i prężnie działająca. Jej początki można upatrywać na przełomie lat 2006/2007 kiedy to wspólnie
z Piotrkiem, znanym wtedy jako DJ RoD oraz Tomkiem – Mike Wind, postanowiliśmy robić wspólne imprezy oraz nawiązać kontakty z polską sceną klubową. Zaowocowało to regularnymi występami
na terenie naszego województwa, gościliśmy również w wielu klubach w całej Polsce. Jesteśmy młodą
agencją, która dopiero stawia pierwsze kroki w swojej działalności. Dobrze wiesz, że nasz region jest bardzo specyficzny, trudno tu zrobić typową imprezę tematyczną, rzesza odbiorców typowej muzyki trance czy house jest bardzo wąska, choć ta tendencja z każdym dniem zmienia się na lepsze, ludzie jeżdżą na duże eventy takie jak „Sensation”, „Creamfields” czy „Sountropolis” i widzą jak się bawi cała Polska, przy jakiej muzyce, jacy artyści są teraz na topie. Jest to bardzo pozytywne zjawisko. Myślę, że my jako agencja wyznaczymy pewien wysoki standard imprez, pokażemy, że nasz region nie musi być wcale gorszy i to, że cała Polska może przyjechać na nasze eventy oraz bawić się równie dobrze.

Zapytam teraz może nietypowo: Dlaczego ‘Oxygen’, a nie np. ‘Vinyl’ - to również jest pierwiastek chemiczny, ale zdaje się, że nieco bardziej związany z muzyką klubową? :) Skąd wzięła się ta nazwa?

„Oxygen” ang. tlen, wszyscy nim oddychamy, chcemy dać coś dla wszystkich, coś co wszyscy będą znali i szybko kojarzyli, również „świeże” twarze, pomysły, imprezy… coś w tym kierunku.

Przejdźmy teraz do meritum. Jakie macie plany na najbliższą przyszłość? Ostatnio nasza redakcja słyszała pewne spekulacje, iż nadal chcecie swoją przyszłość związać z naszym regionem. Jak dotąd świetnie sprawdzaliście się jako animatorzy wielu mniejszych lub większych imprez, właśnie głównie w naszym północno-wschodnim regionie.

Tak, zgadza się, mamy duże plany związane z naszą północno-wschodnią częścią Polski. Pierwszym wydarzeniem jakie na pewno zrealizujemy będzie duży event „Colors Of Sounds”, który odbędzie się 16 Sierpnia w Nowogrodzie k/ Łomży. Poprzedzać go będzie cykl imprez organizowanych w klubach w całej Polsce, mających na celu wprowadzenie klubowiczy w klimat tego wydarzenia muzycznego.

Co Was skłoniło do organizacji eventu Colors Of Sounds?

Przede wszystkim zauważ, że w naszym regionie brakuje tego typu imprez, a zapotrzebowanie jest ogromne. Ludzie pragną czegoś nowego, innowacyjnego co sprawi, że poczują się dowartościowani. Jak dotąd odbyły się dwie edycje imprezy „Escape Festival”, które znalazły szeroki krąg odbiorców, pomimo niewielkich nakładów finansowych i skromnej reklamy. Jak powszechnie wiadomo, bądź nie
(śmiech) organizatorem tego eventu był Łomżyński klub Atom. Tym razem my jako agencja realizujemy ten projekt w całości i do końca samodzielnie.

Czy jest już znany line-up?

Tak, jest gotowy w 80%.

W takim razie czy mógłbyś zdradzić go nam teraz? Ewentualnie kiedy możemy się spodziewać jego ogłoszenia?

Dwie gwiazdy już poznaliście na łamach serwisu klubowa.4lomza.pl, są to Aimar, utalentowany DJ i producent muzyczny z Wielkiej Brytanii oraz dobrze Wam znany z ostatniej edycji EnTrance,
włoch Manuel Le Saux. W zeszłym tygodniu obiecaliśmy ujawnić następną osobistość, która zagra na Colors Of Sounds. Dotrzymujemy słowa – DJ Miqro, rezydent after party Sunrise Festival w Kołobrzegu. Bez wątpliwości jedna z wizytówek sceny house w Polsce, wszystkim na pewno dobrze znany. Niestety, więcej nie mogę dziś zdradzić, ale zapewniamy, że sukcesywnie będziemy odsłaniać kolejnych artystów.

W takim razie, jaki charakter muzyczny będzie miała tegoroczna impreza? Czy będzie sie ona koncentrować na jednym gatunku muzycznym? Wiemy, że oczkiem w głowie waszej agencji jest głownie muzyka trance, progressive trance.

Na pewno dominować będzie muzyka trance i wszelkie jej odmiany, lecz jak wcześniej wspomniałem nie zabraknie czegoś dla fanów house’u. Jednak paleta styli muzycznych jakie Wam zaserwujemy będzie o wiele szersza niż może się wydawać, przybliżymy tą kwestię ujawniając systematycznie następnych artystów.

Czy został juz ustalony termin rozpoczęcia sprzedaży biletów? Jeśli tak, to gdzie będzie można kupić wejściówki?

Jeżeli wszystko pójdzie po naszej myśli, pierwsza pula biletów będzie dostęne w drugiej połowie kwietnia. Wejściówki będą do nabycia w wielu punktach m.in. na terenie Łomży.

Czy zamierzacie sprzedawać bilety również za pośrednictwem Internetu?

Tak, oczywiście. Bilety będzie można również nabyć za pośrednictwem wortalu FTB.PL


Dlaczego sprzedaż biletów będzie podzielona na pule? Ile macie ich zamiar sprzedać w sumie we wszystkich pulach?

Bagaż doświadczeń nauczył nas, że jest to najbardziej optymalna metoda wprowadzenia biletów w obieg. Zdradzić mogę jedynie, że pierwsza pula biletów będzie wynosiła 1000sztuk, w cenie nie przekraczającej 50zł. Lecz systematycznie z wprowadzeniem do sprzedaży następnych pul, cena biletu wzrośnie.  

Dlaczego cena biletu jest wyższa niż w latach ubiegłych? Mam tu na myśli oczywiście poprzednie edycje Escape Festival, które współorganizowaliście.

Na cenę, przede wszystkim wpływ ma skala całego przedsięwzięcia, dwie oddzielne sceny, gwiazdy światowego formatu. Cała oprawa, efekty i pirotechnika jaką dla Was przygotujemy będzie na najwyższym poziomie, którego wcześniej Escape Festival nie mógł Wam zaoferować.

Czy macie zamiar przygotować hymn imprezy? Ostatnio jest to częsty zabieg podczas promocji tego typu eventów. Na dodatek ‘w stajni Oxygenu” są w większości sami producenci muzyczni.

Nic więcej nie mogę zdradzić, powiem tylko tyle, że prace nad nim trwają.

Jak będzie wyglądała wasza kampania marketingowa? Domyślam się, że zamierzacie również w tym roku przygotować stronę internetową dotyczącą Colors Of Sounds? Z pewnością może to być kluczowy nośnik informacji.

Jasne, strona jest w trakcie budowy, Internet jest najszybszą drogą dotarcia do potencjalnych klubowiczów. Ukaże się na pewno wiele reklam w radiu i prasie muzycznej. Wszystkich najnowszych informacji będziecie się mogli dowiedzieć tylko z oficjalnej strony festiwalu colorsofsounds.pl która niedługo wystartuje.

Czy poza „Kolorami dźwięku”, chcielibyście opowiedzieć naszym czytelnikom, o jeszcze jakiś waszych ciekawych planach, które pragniecie zrealizować w tym roku?

Bądźcie czujni, pod koniec roku przygotowujemy dla Was niespodziankę, która na pewno wszystkich mile zaskoczy. Tymczasem do zobaczenia w lokalnych klubach!

Dziękujemy za wywiad. Życzymy pomyślnej realizacji wszystkich waszych pomysłów i ogromu sukcesów w karierze muzycznej!

Ja również dziękuje za interesującą rozmowę. Korzystając z okazji, życzę Ci wesołych świąt jak również wszystkim czytelnikom serwisu klubowa.4lomza.pl

Redakcja Klubowej dołącza sie do tych życzeń! Alleluja!

Bartosz Klepacki
so, 22 marca 2008 21:02
Data ostatniej edycji: nie, 23 marca 2008 07:34:55

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę