Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 21 grudnia 2024 napisz DONOS@

"Naturalnie z Podlasia" - Pomysłem Roku 2007

W sobotę 15 marca podczas uroczystej, dorocznej Gali poznaliśmy laureatów IV edycji konkursu „Podlaska Marka Roku”, organizowanego przez Marszałka Województwa Podlaskiego. Za Pomysł Roku 2007 Kapituła uznała inicjatywę klastrową „ Naturalnie z Podlasia” – Stowarzyszenie Klaster Spożywczy „Naturalnie z Podlasia”.

    Statuetkę ”Liść dębu” odebrał z rąk Marszałka Województwa Podlaskiego współzałożyciel i v-ce prezes zarządu klastra - Wojciech Dąbrowski, na co dzień v-ce prezes łomżyńskiej firmy Edpol zajmującej się produkcją mieszanek przyprawowych i dodatków dla przemysłu spożywczego.

Stowarzyszenie Klaster Spożywczy „Naturalnie z Podlasia” to inicjatywa podmiotów gospodarczych z województwa podlaskiego promująca firmy i ich produkty pod wspólną nazwą „Naturalnie z Podlasia”, ale również promująca region, jego innowacyjność, gospodarność i atrakcyjność. Rzecz zupełnie nowa, ale bardzo ciekawa.

Za smak roku uznano potrawę karp pieczony z borowikami – zaprezentowaną przez Dom Pomocy Twórczej w Wigrach, a Agroarena z Szepietowa – Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie zdobyła uznanie w kategorii miejsce Roku.

W dniu 13.09.2007r. Łomżyńska Izba Przemysłowo – Handlowa podpisała List Intencyjny wspierający klaster spożywczy, do którego należą firmy z Łomży – STANWES, a członkowie Izby, to – firmy: EDPOL, ONA, BONA.

Rada Izby gratuluje wyróżnienia.

 

 

źródła zdjęć: www.wrotapodlasia.pl 

 


 









 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę