Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 30 maja 2025 napisz DONOS@

Szeptel w II kwartale zarobił 212 tys zł

Operator telekomunikacyjny SZEPTEL S.A. konsekwentnie realizuje swoje plany związane z pozyskiwaniem nowych źródeł przychodów spółki. Od początku 2004 roku przychód stale notuje tendencję wzrostową z 5,5 mln PLN w I kwartale 2004 roku do 6,47 mln PLN w II kwartale 2004 roku. Oznacza to wzrost przychodów o 17,6 %. W stosunku do II kwartału 2003 roku, przychód zwiększył się o 39,1%, kiedy wyniósł 4,65 mln PLN.

Wyniki te są rezultatem nowej strategii, ogłoszonej przez Spółkę, która realizuje, obok tradycyjnej działalności telekomunikacyjnej, zadania budowy zaawansowanej oferty usług z wartością dodaną dla całego sektora telekomunikacyjnego w Polsce. Rozwiązania te są realizowane w oparciu o grupę spółek telekomunikacyjno-medialnych. Nowy realizowany model współpracy z tymi podmiotami pozwala operatorowi na pretendowanie do miana największego na polskim rynku oferenta usług Premium Rate dla sektora telekomunikacyjnego.
W ramach zrealizowanych działań, PT SZEPTEL zanotowało (drugi kwartał z rzędu) pozytywny wynik netto na poziomie 0,21 mln PLN w II kwartale 2004. Stanowi to poprawę wyniku o 1,43 mln PLN w stosunku do wyniku w II kwartale 2003 (strata -1,22 mln PLN).

Głównymi nowymi źródłami przychodów w II kwartale 2004 roku dla operatora stały się rozwój linii produktowych i usług telekomunikacyjnych, usługi głosowe Premium Rate, usługi SMS Premium Rate oraz usługi Call Center.
Spółka rozpoczęła pierwszy etap budowy Call Center w Szepietowie, które pozwoli na realizację strategii ekspansji usług na rynki zewnętrzne.
Działalność SZEPTEL SA na rynku zagranicznym polega na wdrażaniu, koordynacji i nadzoru projektów realizowanych merytorycznie w oparciu o własną infrastrukturę przez klientów zewnętrznych z wykorzystaniem telekomunikacyjnych usług dodanych obsługiwanych przez lokalnych czeskich i słowackich partnerów telekomunikacyjnych. Wartość usług już zrealizowanych przez SZEPTEL S.A. na rynku czeskim wynosi 100 tys. Euro.
W realizacji projektu SZEPTEL S.A. posłuży się m.in nowo budowanym w Szepietowie Multilanguage Contact Center, które będzie składać się z 50 stanowisk obsługiwanych (na zmianę) przez 100 pracowników. Docelowo, spółka planuje rozbudowę Call Center do 200 stanowisk obsługiwanych przez ok. 450 pracowników. Realizując inwestycję w rozbudowę Call Center spółka korzystać będzie ze środków własnych i obecnej infrastruktury (dzierżawa, leasing). Rozbudowana Contact Center pozwoli na podpisanie kolejnych umów i realizację projektów na rynkach np. Niemiec, Austrii oraz USA, gdzie prowadzone są obecnie rozmowy dotyczące współpracy. Jest to realizacja przyjętej przez operatora strategii budowy i integracji rozwiązań w zakresie usług dodanych z wykorzystaniem potencjału krajowych klientów, którzy są zainteresowani realizacją usług dodanych poza granicami kraju jako elementu wprowadzanego do swoich projektów.
Bardzo ważnym elementem strategii jest kontynuacja polityki restrukturyzacji i ograniczania kosztów własnych firmy. W II kwartale przeprowadzono z sukcesem emisję akcji J. W jej wyniku na konto Spółki wpłynęło 10 mln PLN, które Spółka zamierza przeznaczyć na spłatę swojego zadłużenia.
W II kwartale 2004 roku, Zarząd kontynuował działania zmierzające do maksymalizacji możliwych do uzyskania przychodów z już istniejącej sieci telekomunikacyjnej posiadanej przez Spółkę oraz optymalizacji działań i kosztów w pracy lokalnej sieci telefonicznej. Zarząd podjął działania mające na celu unowocześnienie infrastruktury komutacyjnej do wymogów nowoczesnych usług oraz porządkujące infrastrukturę i pozwalające na wprowadzenie systemowych rozwiązań pro-sprzedażowych w zakresie podstawowych usług telekomunikacyjnych w rejonie działania firmy /paszportyzacja sieci/. SZEPTEL SA podjął ponadto działania przygotowujące infrastrukturę telekomunikacyjną Spółki do systemowego rozszerzenia rejonów działania o Strefy Numeracyjne SN 85 /Białystok/ i SN 22 /Warszawa/ w zakresie rozpoczęcia świadczenia usług telekomunikacyjnych abonentom biznesowym i indywidualnym w tych strefach. SZEPTEL SA uzyskał od URTiP zakresy niezbędnej numeracji, które uzupełnią dotychczas posiadane w zakresie wprowadzania zarówno nowych usług, jak i podłączania nowych abonentów.
W najbliższej przyszłości SZEPTEL SA zamierza zawrzeć nową umowę o połączeniu Sieci z TPSA. Nie mniej jednak uruchomiono punkty styku sieci i wymianę ruchu z większością funkcjonujących na rynku Operatorów Telekomunikacyjnych.

Ogłoszenia płatne 4lomza.pl

auto-moto
Elektryka, elektronika samochodowa. Konwersja aut z USA, PL menu, diagnostyka komputerowa, naprawa airbag, abs, dpf, egr, tuning.
tel. 509065500
usługi
Wywóz gruzu, styropianu, starych gabarytów. Kucie posadzek, tynku, sprzątania piwnic, przycinanie drzewek ozdobnych, owocowych, sadzenie krzewów, wycinka, malowanie ogrodzeń, altan. Przeprowadzki.
tel. 500590581
usługi
Układanie kostki brukowej PHU-Skorpi w Starych Kupiskach. Zapraszamy na naszą stronę Facebook: Skorpi Roboty Brukarskie.
tel. 501545245

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę