Przejdź do treści Przejdź do menu
piątek, 27 grudnia 2024 napisz DONOS@

Kiedy warto zainwestować w pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to działanie, które ma na celu poprawę widoczności strony www w wynikach wyszukiwania. Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu można zwiększyć przewagę konkurencyjną, zbudować większą rozpoznawalność marki i pozyskać nowych klientów. A to tylko część zalet! Aby dowiedzieć się, kiedy warto zainwestować w pozycjonowanie, wystarczy zapoznać się z dalszą częścią niniejszego artykułu.

Pozycjonowanie — jakie działania obejmuje?  

Oto działania, które są częścią procesu pozycjonowania:

  • analiza konkurencji;

  • dobór i użycie odpowiednich słów kluczowych;

  • optymalizacja treści na stronie;

  • optymalizacja kodu strony;

  • optymalizacja nagłówków;

  • wdrożenie certyfikatu SSL;

  • analiza szybkości ładowania strony;

  • dostosowanie grafik na stronie;

  • utworzenie mapy strony.

 

Warto zaznaczyć, że pozycjonowanie to nieustanny proces. Kluczowe jest ciągłe monitorowanie efektów i wprowadzanie ewentualnych zmian. 

Pozycjonowanie — dlaczego warto w nie zainwestować? 

Pozycjonowanie przynosi liczne korzyści. Oto jego główne zalety: 

  • zwiększenie konkurencyjności;

  • poprawa wizerunku marki;

  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej;

  • dotarcie do grupy użytkowników internetu faktycznie zainteresowanych ofertą firmy;

  • budowanie rozpoznawalności marki;

  • wyższy współczynnik konwersji;

  • budowanie wizerunku eksperta w danej dziedzinie;

  • długotrwałe efekty;

  • zwiększenie szans na lepsze wyniki sprzedaży online;

  • możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców;

  • możliwość dotarcia do nowych rynków. 

Jak widać, pozycjonowanie ma bardzo dużo zalet. To sprawia, że nieustannie zyskuje ono na popularności. 

Pozycjonowanie — kiedy warto się na nie zdecydować? 

Warto rozważyć inwestycję w pozycjonowanie w przypadku, gdy: 

  • Twoja strona generuje już pewien ruch, jednak chcesz go zwiększyć;

  • Twoja strona spadła w wynikach wyszukiwania;

  • Niedawno uruchomiłeś stronę i chciałbyś ją wypromować;

  • Twoja konkurencja ma wysoką pozycję w Google;

  • Chcesz zwiększyć zaufanie do marki;

  • Chcesz poprawić wizerunek firmy w sieci;

  • Chcesz dotrzeć do nowych klientów.

Pozycjonowanie za efekt — kiedy w nie zainwestować? 

Pozycjonowanie za efekt cieszy się coraz większą popularnością. Na czym ono polega? Otóż w przypadku tego rozwiązania klient płaci specjaliście za usługę dopiero w momencie, gdy zostanie osiągnięty założony efekt np. gdy strona znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania na wybrane słowo kluczowe. Dla klienta taki model jest bardzo korzystny, ponieważ daje mu pewność, że nie poniesie żadnych kosztów, dopóki nie zostaną osiągnięte oczekiwane rezultaty. Z kolei dla agencji czy specjalisty SEO pozycjonowanie za efekt stanowi motywację, by starannie wykonywać swoją pracę i w efekcie móc cieszyć się korzyściami finansowymi. 

Pozycjonowanie strony www — komu zlecić? 

Pozycjonowanie strony internetowej najlepiej zlecić zaufanej agencji SEO, w której pracują wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści. Warto wybrać agencję cieszącą się dobrymi opiniami i uznaniem na rynku. Przed rozpoczęciem współpracy z daną firmą, dobrze jest dowiedzieć się, jak długo działa w branży, jak oceniają ją klienci oraz jakie sukcesy udało jej się osiągnąć. Ponadto najlepiej odbyć konsultację ze specjalistą z danej agencji, aby sprawdzić, jak podchodzi on do klienta. Należy pamiętać, że profesjonalista powinien chętnie odpowiadać na pytania, cierpliwie tłumaczyć skomplikowane kwestie i przedstawiać trudne zagadnienia w prosty sposób. Ważne też, aby otwarcie mówił o warunkach współpracy. Nie powinien on zatajać przed klientami żadnych kosztów, ponieważ mogłoby to doprowadzić do nieporozumień na późniejszych etapach współpracy.

Wybierając agencję SEO do pozycjonowania, warto też zwrócić uwagę na to, czy dani specjaliści podchodzą do klienta w sposób indywidualny oraz, czy rzeczywiście angażują się w zlecenie. Najlepiej wybrać profesjonalistów, dla których pozycjonowanie stron to nie tylko praca, ale również pasja. Decydując się na współpracę z takimi specjalistami, ma się pewność, że usługi będą realizowane z najwyższą starannością. 

tekst płatny


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę