Jak mieszkańcy Łomży oceniają pracę urzedników?
Prawie trzy czwarte petentów załatwiających sprawę w łomżyńskim Urzędzie Miejskim pozytywnie oceniło pracę magistrackich urzędników. Za złą uznał ją co szósty, co dziesiąty podał własne pomysły na jej poprawę. Ponad połowa biorących udział w ankiecie rozpisanej przez łomżyński urząd uznała, że dobrym pomysłem było utworzenie Biura Obsługi Klienta, dzięki czemu nie muszą oni błądzić po całym gmachu, tylko pięć procent uznało, że nic nie zmieniło ono w sposobie załatwiania spraw. Większość mieszkańców Łomży chwaliła też uzyskiwanie informacji o sposobie załatwienia sprawy i dostęp do druków. Odpowiadają im też godziny pracy Urzędu - tylko co siódmy skorygowałby je dla większej wygody interesantów.
Spośród odpowiadających na pytania ankiety co trzeci załatwiał sprawy w Wydziale Spraw Obywatelskich, około 17 procent w USC i ponad 14 procent w Wydziale Komunikacji. Ankieta satysfakcji interesanta była przeprowadzona od kwietnia do czerwca tego roku w związku z otrzymaniem przez Urząd Miejski w Łomży w ubiegłym roku certyfikatu ISO. Jej celem była korekta funkcjonowania magistratu zgodnie z oczekiwaniami mieszkańców Łomży.