Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 30 grudnia 2024 napisz DONOS@

Najcenniejsze marki z regionu

Mlekovita na 6 pozycji wśród Najdroższych Polskich Marek rankingu „Rzeczpospolita”. Wartość tej marki została wyceniona na 1 mld 369,8 mln zł czyli o 5% więcej niż przed rokiem. Mlekovita przeskoczyła Bank Pekao. Mlekowita, niekwestionowany lider wśród marek sektora spożywczego, znalazła się także w specjalnym zestawieniu z okazji 10. publikacji rankingu „Rzeczpospolitej”. Jak zauważają autorzy opracowania Mlekovita jest dziś prawie sześć razy droższa niż w 2004 roku.

Na 40 miejscu w rankingu jest marka Łaciate SM Mlekpol z Grajewa. Jej wartość to 331,6 mln zł co stanowi wzrost o 30% w ciągu roku. Jeszcze więcej – 39% zyskała „Piątnica”, która teraz wyceniona jest na 269 mln zł co dało jej 46 miejsce na liście najdroższych marek w kraju. 
„Łomża” warta 34,7 mln zł (wzrost o 2 % w ciągu roku) jest na 234 miejscu. 

„Rzeczpospolita” opracowała także ranking „mocnych marek” oraz zestawienie stu najsilniejszych marek 2013. W tym pierwszym rankingu, kategorii pozostałe produkty żywnościowe, w której ujęte zostały m.in. nasze mleczarnie, najwyżej z nich na 9. pozycji jest Łaciate (539 – moc marki), dalej na 18. pozycji jest Piątnica (513), a dopiero na 27. miejscu jest Mlekovita (498). 
Piwo „Łomża”, z mocą 400, zostało sklasyfikowane na 26. miejscu w kategorii napoje alkoholowe. 

W zestawieniu „najsilniejsze marki 2013” najwyżej z naszych, na 18 miejscu jest „Łaciate”. Piątnica znalazła się na miejscu 37, a Mlekovita na 52.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę