Pierwsza Łomżyńska Gala Biznesu
Miastu brakuje strategii rozwoju - podkreślali uczestnicy pierwszej Łomżyńskiej Gali Biznesu. W spotkaniu wzięło udział kilkudziesięciu przedsiębiorców. Wielu z nich prezentowało również oferty swoich firm.
Promocja jest jednym z celów zorganizowania gali, ponieważ często lokalni przedsiębiorcy szukają firm spoza miasta. Jak zauważyła jedna z organizatorek spotkania, Monika Orłowska, wszystko dlatego, że nie znają oferty lokalnych firm. Ale jak zaznaczył przedsiębiorca i prezes Łomżyńskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, Maciej Zajkowski, bez wsparcia samorządu właściciele firm mają utrudnione zadanie. Według niego problemem jest brak strategii gospodarczej miasta i promocji. Poza tym coraz więcej młodych ludzi wyjeżdża z Łomży, co również nie pozwala myśleć optymistycznie o przyszłości miasta.
Uczestnicy gali mogli też wziąć udział w spotkaniach, które nie były związane z tematyką biznesową. Paniom doradzały specjalistki od wizażu i kosmetologii, a panowie spotkali się na turnieju strzeleckim.