Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 18 grudnia 2024 napisz DONOS@

„Miodowe” kolejnym hitem z Łomży

„Miodowe” to smak „Łomży” wprowadzony na rynek w tym roku i jak się okazuje posmakowało... Właśnie „miodowe” w krótkim czasie osiągnęło prawie 10% udział w całości sprzedaży marki „Łomża” i ciągnie całą sprzedaż w górę. Firma liczy, że uda się pobić ubiegłoroczny rekord, gdy sprzedaż „Łomży” wzrosła o ponad 30%.

- Staramy się obserwować trendy i szybko reagować na potrzeby rynku. Dzięki konsekwentnemu rozszerzaniu linii produktowej, Łomża może obecnie zaoferować konsumentom całą gamę ciekawych, klasycznych produktów w ramach swojej kategorii - mówi Maciej Ładwiński z Browarów Regionalnych Łomża.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę