Przejdź do treści Przejdź do menu
środa, 18 grudnia 2024 napisz DONOS@

ŁKS nie zginie

Główne zdjęcie
Rozmowy z łomżyńskimi sponsorami

- Jestem zadowolony z tego spotkania. ŁKS Łomża udowodnił, że jest godnym partnerem dla Browaru Łomża i władz miasta – tak o wczorajszym wieczornym spotkaniu w sprawie przyszłości drugoligowej drużyny ŁKS-u Browar Łomża mówi Maciej Zajkowski. Na spotkanie przyszło kilkudziesięciu przedsiębiorców, którzy zdeklarowali gotowość współfinansowania drużyny na poziomie kilkuset tysięcy złotych.

Przekazanie szalika ŁKS-u Maciejowi Rybickiemu
Przekazanie szalika ŁKS-u Maciejowi Rybickiemu
Maciej Zajkowski i Józef Kosiorek
Maciej Zajkowski i Józef Kosiorek
Spotkanie zorganizowano na prośbę Maciejem Rybickim prezesa Royal Unibrew Polska właściciela Browaru Łomża, który chciał dowiedzieć na ile realny jest przez działaczy klubu projekt „Partnerstwa na rzecz ŁKS Browar Łomża”. Zakłada on, że w przyszłym roku finansowanie drugoligowej drużyny ŁKS-u będzie opierało się na trzech filarach – Browarze Łomża jako głównym sponsorze, władzach samorządowych Łomży i jako trzecim elemencie ŁKS-sie czyli wszystkich innych sponsorach i sympatykach klubu.
- Zebraliśmy deklaracje, które określają, że dotychczasowi sponsorzy – aktualni i ci z przed dwóch i trzech lat – zobowiązują się do przekazywania na ŁKS konkretnych pieniędzy. Łącznie te deklaracje już dziś opiewają na kilkaset tysięcy złotych – podkreśla Zajkowski dodając, że to daje solidny fundament do rozmów z browarem i prezydentem Łomży, które mają być prowadzone na początku nowego roku. - Zakładamy, ze 2 stycznia podpiszemy list intencyjny w sprawie finansowania klubu pomiędzy Browarem Łomża, prezydentem Łomży i ŁKS-em – mówi Zajkowski.  
Przyszłoroczny budżet ŁKS-u Browar Łomża ma kształtować się na poziomie około 2 mln zł. Będzie to więc o około 500 tys. zł mniej niż miał on wynieść w tym roku.
- Ten budżet będzie skromniejszy, ale chcemy aby nowy trener i zawodnicy od początku wiedzieli  na czym stoimy – dodaje Zajkowski.   
Działacze klubu zakładają, że 7 stycznia drugoligowa drużyna ŁKS-u rozpocznie przygotowania do wiosennej rundy rozgrywek piłkarskich.  

We wczorajszym spotkaniu ze sponsorami i sympatykami ŁKS-u poza Maciejem Rybickim z Royal Unibrew Polska, wziął udział także wiceprezydent Łomży Krzysztof Choiński i Witold Dawidowski z Podlaskiego Związki Piłki Nożnej.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę