Przejdź do treści Przejdź do menu
środka, 25 grudnia 2024 napisz DONOS@
BIP Moodle Okręgowa Komisja Egzaminacyjna Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek Rozwoju Edukacji Biblioteka Pedagogiczna w Łomży Kuratorium Oświaty w Białymstoku UM Łomża Miejska Biblioteka Pupliczna

Sonda

Wszystkich głosów 5911

Czy potrzebne są w szkole dni kultury uczniowskiej.


TARGI TURYSTYCZNE W WARSZAWIE

24 kwietnia 2010 roku uczniowie klas I TT i II TT wraz z nauczycielami: p. Barbarą Jałbrzykowską, p. Emilią Kordas, p. Michałem Bąkowskim i p. Arkadiuszem Bałazy przebywali na targach turystycznych w Zielonce pod Warszawą.

Młodzież zapoznała się z ofertą biur turystycznych (wycieczki krajowe i zagraniczne). Mogła kupić wycieczkę z rabatem i zaplanować sobie wymarzone wakacje.

Ponadto wystawione były stoiska reklamujące regiony turystyczne Polski, również nasze kochane Podlasie (stoisko z Łomży, Białegostoku). Można było zasmakować regionalnych produktów, zakupić rower na letnie wojaże. Organizatorzy zasypywali przybyłych gości licznymi ulotkami, materiałami reklamowymi.

Uczniowie „Ekonomika” byli zadowoleni z wyjazdu, tym bardziej, że uczą się w klasach o profilu turystycznym i zdobyta wiedza na targach z pewnością przyda im się w przyszłości.

 

Opracował: Arkadiusz Bałazy

Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Foto:
Aneta Wiktorzak
cz, 13 maja 2010 10:12
Data ostatniej edycji: cz, 02 kwietnia 2015 09:22:09

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę