Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 napisz DONOS@

Inwestycja w Łomżę przed batalią o zachodnią Polskę

Główne zdjęcie
Reklama marki Łomża w centrum Warszawy

Royal Unibrew chce Łomżą zawojować zachodnią część kraju. Zapowiedziała to Rzeczpospolitej Beata Pawłowska, prezes spółki należącej do duńskiego koncernu. Na zdobycie zachodnich województw Royal Unibrew Polska daje sobie dwa lata. Aby to osiągnąć jeszcze pod koniec tego roku uruchomi w Łomży nową linię do butelkowania piwa za ok. 10 mln zł.

Z podawanych przez prezes Pawłowską danych Rzeczpospolitej wynika, że od stycznia do lipca tego roku popyt na Łomżę zwiększył się o 28 proc.. Sprzedaż marki napędziła m.in. jej niepasteryzowana wersja, która pojawiła się na rynku w maju.
– Obecnie pracujemy nad strategią na lata 2011 – 2013. Wiemy już jednak, że w dalszym ciągu będziemy chcieli rozwijać markę Łomża – zapowiada Pawłowska.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę