Student WSFiZ potrafi. Ruszyła wyjątkowa kampania promocyjna.
Nie tylko umie, ale właśnie potrafi – mówi Kateryna Bodashkina, studentka Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Żacy tej uczelni biorą właśnie udział w przygotowywaniu kampanii promocyjnej, która zachęca młodych ludzi do przekraczania progów WSFiZ. A wszystko zaczęło się od tego, że studenci zgłosili się do działu marketingu i rekrutacji z zaoferowaniem swojej pomocy przy promocji – co oczywiście spotkało się z pozytywnym odzewem. Zgłosiło się dziewięć osób, ruszyły prace. Na samym początku zaprojektowano plan działań marketingowych, wyznaczając poszczególne etapy.
– Każde nasze spotkanie zaczyna się od wystąpienia praktyka, potem przechodzimy do burzy mózgów i zapisywania własnych pomysłów. Nic nie zastąpi tej satysfakcji, jaką czuje się, gdy cele są precyzyjnie wyznaczone, a zadania szczegółowo zaplanowane i można niebawem zobaczyć efekty własnej
pracy – mówi Iwona Roszkowska, studentka II roku studiów II stopnia na kierunku: Gospodarka przestrzenna.
Nic więc dziwnego, że gdy studenci zostali poinformowani, że w Białymstoku stoi już pierwszy billboard z banerem ich autorstwa, czym prędzej chcieli go obejrzeć.
– Na billboardzie nie może być zbyt wielu informacji. Przekaz musi być prosty i wyrazisty. Promujemy naszą uczelnię hasłem: „Praktycznie WSFiZ“, ponieważ nauka nie opiera się tylko i wyłącznie na zdobywaniu wiedzy
teoretycznej, ale przede wszystkim na praktyce – przekonuje Iwona Roszkowska.
Fotografia jest na pewno lepsza niż grafika, bo przez to, że jest żywa wywołuje więcej emocji i lepiej zapada w pamięć. O wszystkich tych zasadach studenci dowiedzieli się podczas spotkań ze specjalistami od reklamy. –
Takie spotkania to dodatkowy walor uczestnictwa w całym przedsięwzięciu – podkreśla Iwona Roszkowska.
Nasza kampania jest kompleksowo zaprojektowana. Najbliższe wyzwanie to nagranie spotu telewizyjnego. – Poznaliśmy też m.in. ceny reklam dla poszczególnych nośników – twierdzi Kateryna Bodashkina, jedna z uczestniczek projektu.
Choć najważniejszy cel kampanii promocyjnej to zdobycie nowych studentów (rekrutacja ruszyła 3 czerwca i potrwa do końca września), reklama ma też charakter wizerunkowy.
– Nawet ktoś, kto jest już absolwentem i zobaczy billboard z twarzami swoich młodszych kolegów, będzie się czuł dumnie, że tu studiował – podkreśla Kateryna Bodashkina.
Na banerach internetowych są też prezentowane informacje o nowościach w ofercie WSFiZ. A są to: język rosyjski stosowany (w biznesie) i ekonomia.
Już w najbliższym roku akademickim dołączą do pięciu dotychczasowych (Zarządzania, Finansów i rachunkowości, Informatyki i ekonometrii, Gospodarki przestrzennej oraz Filologii angielskiej).
Największą nagrodą aktywnego udziału w grupie projektowej są praktyczne umiejętności – mówi Iwona Roszkowska.
WSFiZ jest najstarszą uczelnią niepubliczną w regionie i jedną z najstarszych w Polsce. Powstała w 1993 roku. Oprócz ośrodka w Białymstoku, funkcjonuje też filia w Ełku i wydział zamiejscowy w Ostrowi Mazowieckiej. W 2013 roku, w rankingach „Perspektyw“ i „Rzeczpospolitej“, WSFiZ uplasowała
się na pierwszym miejscu w regionie wśród niepublicznych uczelni magisterskich. 12 czerwca przyznano uczelni tytuł Uczelni Liderów.
Zapraszamy do skorzystania z promocji - kandydaci, którzy zapiszą się do 31 lipca 2013 r. otrzymają 20 % zniżki w pierwszej racie czesnego z okazji XX-lecia Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Szczegółowe informacje www.wsfiz.edu.pl.