Przejdź do treści Przejdź do menu
czwartek, 19 grudnia 2024 napisz DONOS@

Prawdziwy Profil użytkowników www.4lomza.pl

Nieznacznie, ale częściej z www.4lomza.pl korzystają mężczyźni (53%) niż kobiety. Połowa użytkowników mieści się w grupie wiekowej od 15 do 24 lat, następni w kolejności to ci w wieku 45-54 lata (18%). Zdecydowana większość odwiedzających www.4lomza.pl w czerwcu to mieszkańcy miast do 100 tys. mieszkańców. Co trzeci nasz internauta ma wykształcenie wyższe, co drugi od ponad dwóch lat korzysta z internetu, a co dziesiąty twierdzi, że jeździ fiatem.

Wiek użytkowników
Wiek użytkowników
Wykształcenie użytkowników
Wykształcenie użytkowników
Przez czerwiec 2004 roku firma Gemius SA na zlecenie AdClick prowadziła badania użytkowników portalu internetowego www.4lomza.pl. Badanie gemiusAudience - Prawdziwy Profil jest unikatowym w skali światowej narzędziem badawczym. Połączenie dwóch typów badań Internetu site-centric i user-centric umożliwia pełną prezentację danych o ruchu internetowym serwisów oraz aktualnych profili społeczno-demograficzych internautów. Prawdziwy Profil ma na celu: m.in.: określenie wielkości widowni witryn internetowych, określenie intensywności korzystania z witryn internetowych i określenie profilu społeczno-demograficznego użytkowników.

Poniżej fragment wyników badania Prawdziwy Profil

Badanie gemiusAudience
rok: 2004
miesiąc: czerwiec
witryna: 4lomza.pl
liczba użytkowników: 16306
liczba odsłon: 300233


Płeć:
kobieta - 46,90%
mężczyzna - 53,10%

Wiek:
poniżej 15 - 1,33%
15-24 - 52,17%
25-34 - 17,14%
35-44 - 10,50%
45-54 - 17,99%
powyżej 55 - 0,87%

Wykształcenie:
niepełne podstawowe - 4,52%
podstawowe - 5,38%
gimnazjalne - 11,61%
zasadnicze zawodowe - 0,15%
niepełne średnie ogólnokształcące - 4,03%
niepełne średnie zawodowe - 0,00%
średnie ogólnokształcące - 14,74%
średnie zawodowe - 11,14%
pomaturalne - 1,81%
niepełne wyższe/ licencjat - 10,91%
wyższe - 35,71%

Od jak dawna korzysta z internetu:
krócej niż 6 miesięcy - 6,96%
powyżej 6 miesięcy do 1 roku - 10,91%
powyżej 1 roku do 2 lat - 11,39%
powyżej 2 lat do 5 lat - 47,50%
dłużej niż 5 lat - 23,24%

Czy w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupował przez internet:
tak - 28,14%
nie - 68,41%


Pełny raport badań gemiusAudience - Prawdziwy Profil dostępny w siedzibie firmy Speed S.C. Łomża ul Dworna 41.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę