Przejdź do treści Przejdź do menu
sobota, 21 grudnia 2024 napisz DONOS@

Awans „Państwówki”

Na piąte miejsce wśród Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych awansowała w tegorocznym rankingu „Perspektywy 2016” Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży. To awans aż o 8 miejsc w stosunku do ubiegłego roku i zdecydowanie najlepszy wynik łomżyńskiej państwówki w historii. W „odwiecznym” pojedynku o miano najlepszej polskiej uczelni w tym roku zwyciężył Uniwersytet Warszawski (100%), wyprzedzając o 1,8 % Uniwersytet Jagielloński (98,2)

Ranking Szkól Wyższych Perspektyw prowadzony jest od 17 lat i cieszy się uznaniem nie tylko w polskim środowisku akademickim. Nad prawidłowością i rzetelnością procedur sporządzania rankingu czuwa Kapituła składająca się z reprezentantów znaczących środowisk akademickich i zatrudniających absolwentów uczelni. Rolą Kapituły jest ustalanie metodologii rankingu, nadzór nad procedurą jego przeprowadzania oraz zatwierdzenie i ogłoszenie wyników. Kapituła pracuje pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera, b. prezesa Polskiej Akademii Nauk, b. ministra nauki i informatyzacji.

W przypadku Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych o miejscu w rankingu decydowały: prestiż, siła naukowa, warunki kształcenia, innowacyjność i umiędzynarodowienie. PWSIiP w Łomży zdobyła 85.50 pkt. co dało jej 5. miejsce. W poprzednim roku uczelnia została sklasyfikowana na 13 miejscu, a w dwóch wcześniejszych latach była 14 wśród 30 ocenianych w tej grupie polskich uczelni wyższych. Najwyższe oceny łomżyńska państwówka otrzymała za siłę nauki (93,10%) i warunki kształcenia (71,95)


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę