Najcenniejsze z mleka
Orlen, TP SA i PZU to liderzy czwartej edycji rankingu Najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej”. Prezentowana w dzienniku lista 300 brandów przekracza wartości 40 miliardów złotych. Wśród najcenniejszych są także marki z regionu. Po raz kolejny okazuje się, że u nas najcenniejsze jest to co powstaje z mleka. Najwyżej – na 19 pozycji - jest wysokomazowiecka Mlekovia. Ta marka według ekspertów warta jest dziś 475,5 mln zł.
Na liście Marek „Rzeczpospolitej” z regionu jest także „Milko” należące do SM Mlekpol, które sklasyfikowano na 198 pozycji (wartość 29,1 mln zł). Wartość tej maraki według wyliczeń ekspertów w ciągu roku wzrosła o ponad 40%. W rankingach podskoczyła także „Łomża”. Marka piwa Browaru Łomża teraz zajmuje 218 miejsce i jest warta prawie 25 mln zł - to o blisko 30% więcej niż rok wcześniej.