Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 30 grudnia 2024 napisz DONOS@
tekst płatny

Ogłoszenie na sprawowanie funkcji zarządcy nieruchomości

Urząd Gminy Łomża ogłasza konkurs ofert na sprawowanie funkcji zarządcy nieruchomości położonej przy ul. M. Skłodowskiej C. 1 (budynek po byłym Szpitalu Wojewódzkim). Budynek ma pow. użytkową 5075,6 m2. Działki o nr. 22839/10 ,22839/11, 22839/16, 22839/18 o łącznej powierzchni 17499 m2.


W ofercie  należy podać:
1. Licencje na zarządzanie nieruchomościami
2. Ubezpieczenie z działalności
3. Przebieg pracy w zakresie zarządzania nieruchomościami
4. Zaświadczenie o nie zaleganiu  podatku
5. Zaświadczenie o niekaralności
W celu uzyskania dodatkowych informacji należy kontaktować się:
1. Szczepan Mierzejewski  -  (086) 216 67 97
2. Adam Frączek (086) 216 58 36
Ofertę należy złożyć z napisem „ Konkurs na zarządzanie nieruchomością  przy ul. M. Skłodowskiej C. 1A, Łomża” w Urzędzie Gminy Łomża ul. M. Skłodowskiej C. 1A , 18-400 Łomża , pokój Nr 4, w terminie do dnia 17.08.2007 r do godz. 12.00
Rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 17.08.2007 r o godz.  14.00
Wójt Gminy Łomża
mgr. Jacek Albin Nowakowski


Zakres obowiązków administratora obiektu
(budynku i otoczenia ) przy ulicy M. Skłodowskiej C 1A w Łomży

1. Prowadzenie książki obiektu budowlanego
2. Opracowywanie i realizacja rocznych i wieloletnich planów gospodarczych
3. Zwoływanie zebrań Współużytkowników obiektu  wraz z przygotowaniem  projektów uchwał
4. Opracowywanie  pozostałych aktów  normatywnych  (procedur , regulaminów i in.)  dotyczących funkcjonowania obiektu.
5. Zalecenie przeprowadzenia okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie  techniczne zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawa.
6. Organizowanie przetargów na wykonanie robót remontowych i budowlanych .
7. Negocjowanie i zawieranie w imieniu współużytkowników umów na ubezpieczenia budynku.
8. Reprezentowanie współużytkowników  w  sprawach dotyczących obiektu przed organami administracji państwowej i samorządowej , sądami i pomiędzy współużytkownikami .
9. Prowadzenie doradztwa prawnego w zakresie funkcjonowania obiektu (ustawy o  własności lokali, ustawy Prawo Budowlane , Kodeksu Cywilnego itd.)
10. Analiza kosztów dotyczących nieruchomości oraz podejmowanie działań  optymalizacyjnych.
11. Nadzór nad właściwym wykonywaniem prac porządkowych i konserwacyjnych w  obrębie nieruchomości wspólnej.


Wójt Gminy Łomża
mgr. Jacek Albin Nowakowski


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę