Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 30 grudnia 2024 napisz DONOS@
BIP Moodle Okręgowa Komisja Egzaminacyjna Łomżyńskie Centrum Rozwoju Edukacji Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Ośrodek Rozwoju Edukacji Biblioteka Pedagogiczna w Łomży Kuratorium Oświaty w Białymstoku UM Łomża Miejska Biblioteka Pupliczna

Sonda

Wszystkich głosów 5911

Czy potrzebne są w szkole dni kultury uczniowskiej.


SZKOŁA KLUCZOWYCH KOMPETENCJI

W bieżącym roku szkolnym realizowany jest projekt „Promocja szkoły - kluczem do sukcesu "Ekonomika" w ramach Konkursu „Granty dla szkół”. Głównym celem realizowanego projektu jest wzbogacenie i zintensyfikowanie działań promocyjnych prowadzonych w Zespole szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących nr 6 w Łomży w związku z coroczną rekrutacją uczniów. Działania promocyjne zmierzają do dalszego wzmacniania pozycji szkoły w środowisku lokalnym, jako instytucji dającej solidne podstawy dydaktyczno-wychowawcze, atrakcyjnej i osiągającej sukcesy.

 

Jednym z elementów sukcesu szkoły jest właściwe funkcjonowanie systemu informacyjnego, w tym aktualizacja strony internetowej..

W ramach projektu uczennice z klasy III Technikum Turystycznego: Izabela Macko, Katarzyna Pietrzykowska, Kamila Łojewska i Paulina Skarżyńska pomagają w pracy informatycznej nauczycielowi – pani Elżbiecie Szleszyńskiej odpowiedzialnej za stronę internetową szkoły.

Znajdziemy tu podstawowe  informacje o szkole, jej osiągnięciach, galerie zdjęć, informacje o najświeższych wydarzeniach z życia szkoły, o których nie mają często okazji usłyszeć sami uczniowie, a na pewno ich rodzice i wszyscy odwiedzający.

Praca uczniów polega na opracowywaniu, korekcie sporządzonych przez innych tekstów i zamieszczaniu informacji o osiągnięciach szkoły, notatek, przygotowaniu zdjęć, sprawozdań z wydarzeń z życia szkoły. Podczas pracy dziewczęta wykorzystują sprzęt, który otrzymała szkoła do realizacji „Grantu dla szkół – SKK” . To tylko niektóre zadania w ramach projektu „Promocja szkoły - kluczem do sukcesu "Ekonomika". Strona internetowa jest też dobrą formą promocji szkoły w środowisku lokalnym. Sprawia, iż szkoła jest postrzegana, jako nowoczesna, dynamicznie się rozwijająca, niestroniąca od nowości technologicznych, co tym samym wzmacnia pozytywny wizerunek placówki.

 

Elżbieta Szleszyńska
pon, 05 grudnia 2011 13:43
Data ostatniej edycji: cz, 02 kwietnia 2015 10:20:03

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę