Złota Mowa Reklamowa "Łomży"
Decyzją kapituły Biura Reklamy Telewizji Polskiej zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa za rok 2021 została firma Van Pur S.A. Za kampanię reklamową „ŁOMŻA. W swoim tempie”.
Po raz siódmy Biuro Reklamy Telewizji Polskiej zorganizowało Złotą Mowę Reklamową. Spośród kilkudziesięciu nominowanych kampanii wybierane są trzy, które w sposób wyjątkowy spełniają najwyższe standardy w zakresie komunikacji komercyjnej.
- Nagrodę otrzymaliśmy za kampanię reklamową w ramach szeroko komentowanej platformy komunikacyjnej „Łomża. W swoim tempie” . Tytuł został przyznany w kategorii Kreatywność Językowa za „walory artystyczno-językowe przekazu handlowego, za kreatywnie przedstawione paradoksy, nonsensy, hiperbole, za doskonałą stylizację oraz bezkompromisową odwagę artystyczną i językowy potencjał twórczy – powiedział Dawid Błaszczyk, Group Marketing Manager Van Pur S.A.
Za kreacje i produkcje filmów reklamowych we współpracy z Van Pur odpowiadała agencja reklamowa Brasil Warsaw, oraz ekipa filmowa z producentem Wojtkiem Pałysem .
Van Pur S.A. jest polskim, największym, niezależnym producentem piwa i napojów bezalkoholowych, obecnym na rynku od 1989 roku. Van Pur posiada 6 browarów zlokalizowanych w Łomży, Rakszawie, Jędrzejowie, Zabrzu, Braniewie oraz Koszalinie. Kluczową marką Spółki jest Łomża, serca klientów podbiły również Cortes, Karpackie, Brok, Kuflowe, Śląskie i Halne. Van Pur specjalizuje się także w produkcji marek własnych. Jest również jednym z czołowych eksporterów piwa za granicę.