Przejdź do treści Przejdź do menu
niedziela, 29 grudnia 2024 napisz DONOS@

Magisterka z bezpieczeństwa wewnętrznego w Łomży

Główne zdjęcie
Wyższa Szkoła Agrobiznesu w Łomży

Polska Komisja Akredytacyjna pozytywnie zaopiniowała wniosek Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży odnośnie uruchomienia studiów magisterskich na „bezpieczeństwie wewnętrznym”. Dotychczas na uczelni tej można było studiować ten kierunek, ale były to trzyletnie studia I stopnia.

Studia na bezpieczeństwie wewnętrznym to dziś najpopularniejszy kierunek w WSA. Studiuje  magisterski maja ruszyć od października. Pozytywna opinia Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej dla wniosku Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży o nadanie Wydziałowi Rolniczo-Ekonomicznemu uprawnień do prowadzenia na kierunku „bezpieczeństwo wewnętrzne” studiów drugiego stopnia o profilu praktycznym został już przekazana do Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

„Podstawą opinii jest pozytywna ocena przedstawionej koncepcji i programu kształcenia, w szczególności efektów kształcenia właściwych dla profilu praktycznego oraz sposobu ich weryfikacji, minimum kadrowego, bazy dydaktycznej, w tym biblioteki, a także wewnętrznego systemu zapewnienia jakości kształcenia, który może zostać wdrożony na studiach drugiego stopnia na kierunku „bezpieczeństwo wewnętrzne” - czytamy w opinii PKA.

Wyższa Szkoła Agrobiznesu została założona w 1996 roku. Kształci na kierunkach: bezpieczeństwo wewnętrzne, budownictwo, informatyka, rolnictwo (także studia II stopnia), towaroznawstwo, pielęgniarstwo i pedagogika.


 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę