Przejdź do treści Przejdź do menu
niedziela, 12 stycznia 2025 napisz DONOS@

Mleko i alkohol najcenniejsze

Pięć marek z podlaskiego znalazło się na rankingowych listach najcenniejszych i najsilniejszych polskich marek. Ranking przeprowadziła firma doradcza „Ernst & Young” i dziennika Rzeczpospolita. Z województwa podlaskiego do grona najcenniejszych i najsilniejszych załapały się trzy marki wyrobów mleczarskich i dwie alkoholowych.


Najcenniejsze marki z regionu utworzyły swoisty mleczno-alkoholowy przekładaniec. Najwyżej na liście uplanowała Mlekovita. Marka Spółdzielni Mleczarskiej “Mlekovita” z Wysokiego Mazowiecka rozpoznawana jest w całym kraju, a nawet poza granicami Polski - w rankingu Ernst & Young zajęła 12 miejsce. Poniżej marki mleka z wysokomazowieckich pól uplasowało się piwo z “puszczy białowieskiej” – Żubr – miejsce 29. Trzy miejsca niżej znalazła się kolejna “łomżyńska” mleczna marka - Łaciate - SM Mlekpol z Grajewa. Na 43 miejscy jest produkowany przez Polmos Białystok “Absolwent”, a na 66 miejscu sklasyfikowano markę “Piątnica” - OSM Piątnica.

Ogłoszenia płatne 4lomza.pl

nieruchomości
Do sprzedania siedlisko, dom z zabudowaniami gospodarczymi na działce 52 a w Kownatach niedaleko Łomży. Nowa cena 400 000 zł.
tel. 509094086
auto-moto
Skup Aut Łomża i region. Kupujemy auta w bardzo dobrym, dobrym stanie lub coś do naprawy także powypadkowe. Płacimy od 1500 zł do 20 tys. zł. Umowa i gotówka od ręki.
tel. 511199666
auto-moto
Tani blacharz - lakiernik w Łomży. Dzwoń zapytaj, to nie kosztuje.
tel. 518065650

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę