Przejdź do treści Przejdź do menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 napisz DONOS@

Łomży leją jeszcze więcej

Główne zdjęcie
Browar Łomża

Kolejne rekordy sprzedaży i produkcji padają w Browarze Łomża. We wrześniu 2005 roku wyprodukowano o 39% łomżyńskiego piwa więcej niż rok temu. Jak podkreśla Andrzej Rutkowski - prezes Browaru Łomża - trzeci kwartał był wyjątkowo dobry. - „Dynamika sprzedaży łomżyńskich piw w tym okresie wyniosła 117%.”

Andrzej Rutkowski dodaje, że mimo, iż ubiegły rok był pod względem sprzedaży rekordowy dla Browaru Łomża, to od początku tego roku piwa sprzedaje się jeszcze więcej. W 2004 roku łomżyński browar osiągnął najlepszą w kraju w branży piwowarskiej dynamikę sprzedaży – 118%. Choć wydawało się to mało prawdopodobne w tym roku wskaźnik ten dalej rośnie. - „Po trzech kwartałach mamy go na poziomie 109%” - mówi Rutkowski. - „Rok temu żadna inna firma nie osiągnęła dwucyfrowej dynamiki. W tym roku z naszym wynikiem też będziemy w czołówce” - dodaje.

Dodajmy, że rok temu po raz pierwszy w historii Browar Łomża przekroczył granicę pół miliona hektolitrów (541 197 hl) produkcji i sprzedaży piwa. W ubiegłym roku także po raz pierwszy od momentu wydzielenia spółki ze struktur PEPEES S.A. Browar Łomża zanotowała zysk (47 tys zł).

Jak podkreśla prezes Rutkowski z obecnym poziomem produkcji zakład zbliża się do granic mocy przerobowych. W tej chwili zarząd firmy zastanawia się nad dalszymi możliwościami rozwoju. Decyzje mają zapaść w połowie listopada.

 
 

W celu świadczenia przez nas usług oraz ulepszania i analizy ich, posiłkujemy się usługami i narzędziami innych podmiotów. Realizują one określone przez nas cele, przy czym, w pewnych przypadkach, mogą także przy pomocy danych uzyskanych w naszych Serwisach realizować swoje własne cele i cele ich podmiotów współpracujących.

W szczególności współpracujemy z partnerami w zakresie:
  1. Analityki ruchu na naszych serwisach
  2. Analityki w celach reklamowych i dopasowania treści
  3. Personalizowania reklam
  4. Korzystania z wtyczek społecznościowych

Zgoda oznacza, że n/w podmioty mogą używać Twoich danych osobowych, w postaci udostępnionej przez Ciebie historii przeglądania stron i aplikacji internetowych w celach marketingowych dla dostosowania reklam oraz umieszczenia znaczników internetowych (cookies).

W ustawieniach swojej przeglądarki możesz ograniczyć lub wyłączyć obsługę plików Cookies.

Lista Zaufanych Partnerów

Wyrażam zgodę